محسن

سلامممنون از پاسخ شما.مشاوره شما از من توضیحاتی خواسته...

سلام ممنون از پاسخ شما.مشاوره شما از من توضیحاتی خواسته بود که این توضیحات رو در زیر اوردم. من بعد از دادن آزمایش ادرار و دیدن خون درون ادرارم دچار شوک شدم.شوک شدیدی به من وارد شد که از حال رفتم و تن و بدنم سرد شد و عرق سرد بر پیشانیم نشسته بود.بعد از اون دیگه سیستم بدنم به هم ریخت و هر روز یک نقطه از بدنم درد میگرفت.هر لحظه فکر میکردم دارم میمیرم.یک روز احساس سنگینی در گلو داشتم.یک روز سنگینی در سر و فک.بعد سرگیجه هام شروع شد و یکی دو هفنه ای هم سرگیجه داشتم.بعد تو گردن و کمرم احساس سنگینی میکردم.و الانم گوشهام درد میکنه.این هم از توصیفات حال من. ممنونم از شما.
سه‌شنبه، 2 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محسن

سلامممنون از پاسخ شما.مشاوره شما از من توضیحاتی خواسته...

محسن ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

سلام
ممنون از پاسخ شما.مشاوره شما از من توضیحاتی خواسته بود که این توضیحات رو در زیر اوردم.

من بعد از دادن آزمایش ادرار و دیدن خون درون ادرارم دچار شوک شدم.شوک شدیدی به من وارد شد که از حال رفتم و تن و بدنم سرد شد و عرق سرد بر پیشانیم نشسته بود.بعد از اون دیگه سیستم بدنم به هم ریخت و هر روز یک نقطه از بدنم درد میگرفت.هر لحظه فکر میکردم دارم میمیرم.یک روز احساس سنگینی در گلو داشتم.یک روز سنگینی در سر و فک.بعد سرگیجه هام شروع شد و یکی دو هفنه ای هم سرگیجه داشتم.بعد تو گردن و کمرم احساس سنگینی میکردم.و الانم گوشهام درد میکنه.این هم از توصیفات حال من.
ممنونم از شما.


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام دوست گرامی، شوک وارد شده پس از آن آزمایش باعث شده که محور افکار شما، علایم جسمانیتان قرار گیرد. یعنی شما نسبت به سایر افراد به علایم بدنی خود توجه بیشتری دارید. مثلا همه ما پس مدتی پیاده روی، نشستن نامناسب، خستگی و غیره ممکن است در پای خود احساس درد ، بیحسی یا حالات دیگری داشته باشیم. ممکن است در اثر خستگی، بیخوابی، فشار و تنش دچار سردرد ، سرگیجه، بیحالی و .... شویم. اما شما نسبت به سایر افراد این علایم را با شدت بیشتری تجربه می کنید چراکه توجه بیشتری به این علایم دارید. مسلما هریک از ما در زندگیخود ارزشهایی داریم که درصدد هستیم با دنبال کردن اهداف گوناگون به این ارزشها دست یابیم. مثلا در شرایط حاضر سلامتی برای شما یک ارزش است و بنابراین همه افکار شما درگیر این ارزش شده است. مشکلی که در اینجا وجود دارد آن است که فعلا تنها ارزش و مهمترین ارزش را سلامتی قرار داده اید و ارزشهای دیگری چون کار، تحصیل، مذهب، تفریح، رابطه خوب با خانواده، دوستان و ..... را رها کرده اید. بنابراین برای رهایی از این مشکل لازم است ارزشهای دیگری که در زندگی دارید را مشخص کرده، اهداف مربوط به این ارزشها را تعیین کرده، مشخص کنید برای رسیدن به این اهداف چه کارهایی لازم است انجام دهید. سپس دست به کار شده و آنچه برای رسیدن به این اهداف لازم است انجام دهید. مثلا مشغول کار شوید، در حین انجام کار ممکن است حس هایی چون درد، تهوع، ضعف و .... به شما هجوم آورند. شما درگیر کار خود باشید، به تدریج این حس های بدنی نیز کمرنگ خواهد شد. شما اکنون در چاله این حس های بدنی هستید و با توجه بیشتر این علایم و بهادادن به آنها این چاله را بیشتر می کنید. نردبانی بگذارید و از این چاله بیرون آیید تا بتوانید دنیای بیرون از این چاله را هم ببینید. بیرون از این چاله بقیه زندگی شما قرار دارد، پس تا زمانی که در این چاله اید از بقیه زندگی خود بازمانده اید. از این چاله بیرون آیید و با دنبال کردن سایر اهدافتان ، به بقیه زندگی خو برسید. مسلما در شرایط حاضر تغییرات ناگهانی برایتان دشوار خواهد بود اما با تلاش و پشتکار امکان پذیر می گردد. اگر مسئله دیگری وجود دارد که در آن باره سوالی برایتان مطرخ است عنوان کنید تا در اینحا پاسخگو باشیم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.