م

سلام با توجه به چیزی ک شما فرمودید . ارزشهای من به...

سلام با توجه به چیزی ک شما فرمودید . ارزشهای من به شرح زیر است نمرهای داده شده به ترتیب از راست به چپ/ میزان ارزش در زندگی / میزان ارزش در شرایط حاضر/ میزان پرداختن به ارزش در واقعیت زندگی مذهب. ده / ده / ده ازدواج. نه هفت یک روابط خانوادگی. هشت نه هفت دوستی. هفت هفت شش شغل. سه سه نه رشدو تحصیلات. پنج هفت یک تفریح. هفت شش شش سلامت . هفت هفت پنج خیلی ممنون ک وقت میذارید و با حوصله جواب میدید.
يکشنبه، 18 آبان 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

م

سلام با توجه به چیزی ک شما فرمودید . ارزشهای من به...

م ( تحصیلات : لیسانس ، 24 ساله )

سلام با توجه به چیزی ک شما فرمودید . ارزشهای من به شرح زیر است
نمرهای داده شده به ترتیب از راست به چپ/ میزان ارزش در زندگی / میزان ارزش در شرایط حاضر/ میزان پرداختن به ارزش در واقعیت زندگی

مذهب. ده / ده / ده
ازدواج. نه هفت یک
روابط خانوادگی. هشت نه هفت
دوستی. هفت هفت شش
شغل. سه سه نه
رشدو تحصیلات. پنج هفت یک
تفریح. هفت شش شش
سلامت . هفت هفت پنج
خیلی ممنون ک وقت میذارید و با حوصله جواب میدید.


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام ممنونم از توجهی که به متن مشاوره دارید و دقیقا آنچه خواسته شده را پاسخ می دهید. منظورم از مطرح کردن ارزش ها این بود که قرار بود با هم مسیر زندگیتان را تشخیص دهیم و کمک کنیم از تردید در مورد کارهایتان رهایی پیدا کنید. با توجه به آنچه نوشته اید سه مورد از انتخاب هایتان جای بررسی بیشتری دارد و سایر ارزش ها و طبقه بندی هایتان نشان می دهد که در مورد ارزش های (مذهب، روابط خانوادگی، دوستی، تفریح و سلامت) تا حد زیادی توانسته اید به رضایت نسبی دست پیدا کنید ، برایتان مهم هستند و به همان اندازه هم برایشان وقت می گذارید و احتمالا موفق بوده اید، پس در این موارد همانطور که قبلا رفتار می کردید همان کارها را انجام دهید. اما اگر به درجه بندی هایی که انچام داده اید نگاه کنید به این نتیجه می رسید که در ارزش های (ازدوج و تحصیلات) با اینکه برایتان بسیار مهم هستند هیچ سرمایه گذاری نکرده اید اما در حالی که در ارزش شغل با وجود آنکه اهمیت چندانی برایتان دارد ، وقت زیادی را صرف می کنید.... می خواهم نظر خودتان را هم در این مورد بدانم که آیا موافقید از زمان کار و شغل کم کنید و بیشتر به سمت یک ازدواج خوب و تحصیلات و رشد شخصی تان فکر کنید؟ اگر موافق هستید در مکاتبات بعدی اشاره کنید که در مورد این سه ارزش چه چیزهایی برایتان مهم است که واقعا دوست دارید به آن برسید؟



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.