تشخیص ویروس کرونای انگلیسی با تست کرونا در منزل

پرسش :

آیا تست کرونا در منزل، ویروس کرونای انگلیسی را هم تشخیص می‌دهد؟ چه قدر طول می‌کشد تا ویروس کرونای انگلیسی تشخیص داده شود؟


پاسخ :
بعد از یک سال جنگیدن با کرونای چینی، اکنون در سالگرد آغاز کرونا در جهان، باید حضور ویروس کرونای انگلیسی را قبول کنیم و با توان بیشتر برای جنگیدن و مقابله با آن آماده باشیم.

یکی از سوالات رایج در مورد ویروس کرونای انگلیسی این است که تا چه اندازه در تست کرونا در منزل و آزمایش کرونا، ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی قابل پیش‌بینی است؟

باید بدانید که با توجه به امکانات کاملی که جامعه آزمایشگاهی کشور در خصوص کیت‌های تشخیص کرونا دارد، امکان تشخیص ویروس کرونای انگلیسی در ایران کاملا وجود دارد و آزمایشگاه‌های معتبر به راحتی می‌توانند کرونای انگلیسی را از کرونای چینی تشخیص دهند.

مهمترین اقدامی که بیمار باید انجام دهد، مراجعه به موقع به آزمایشگاه و شروع به موقع اقدامات آزمایشگاهی و درمانی است.

با توجه به ظهور ویروس کرونای انگلیسی و سرعت انتقال و سرایت بالای این بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از قبل و سفت و سخت‌تر از قبل اهمیت بسیار زیادی دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید تست کرونا بدهید و از مبتلا بودن یا نبودن خود مطلع شوید، بهترین تصمیم این است که از خدمت ویژه تست کرونا در منزل استفاده کنید.
در این صورت نیازی به مراجعه به آزمایشگاه ندارید؛ در نتیجه از منزل خارج نمی‌شوید، در خیابان و مراکز شلوغ تردد نمی‌کنید و به طور کلی مهمترین فاکتور برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و سرایت کرونا به دیگران را رعایت می‌کنید.

بعد از آزمایش دادن، چیزی در حدود ۴ تا ۵ روز و گاهی یک هفته زمان لازم است تا نتیجه تست کرونای انگلیسی اعلام شود.

منبع: ایسنا
نسخه چاپی