سه‌شنبه، 18 تير 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علت آوارگی قوم یهود در طول تاریخ

پرسش :

علت آوارگی قوم یهود در طول تاریخ چه بوده است؟


پاسخ :
شرح پرسش:
علت آوارگی قوم یهود در طول تاریخ چه بوده است؟ با توجه به این که ایشان از اهل کتاب بودند، آیا از اهل نجاتند؟آیا نظم نوینی که امروزه در جهان از آن سخن گفته می شود و تنها مانع آن را اسلام حقیقی می دانند در دست یهودیان است؟ آیا از قدرتهای ماورای طبیعی مانند شیاطین در مدیریت جهانی خود استفاده می کنند؟
آیا علت اصلی تسخیر فلسطین توسط صهیونها، رسیدن به عرض موعود و احیای هیکل سلیمان است یا دلایل مهمتری مانند رسیدن به ابزار و آلات جادوگری و جن گیری و یا تخریب مسجد الاقصی را دارند؟ هدف اصلی شان چه بوده است؟

پاسخ از حضرت آیت الله العظمی نکونام (دامت برکاته):
یهودیان همواره ملتی حاکم بوده اند و دولت سایه داشته اند. آنان تا زمان ظهور در قدرت خواهند بود.البته از کسی جز اسلام و ولایت پذیرفته نمی شود مگر آن که مستضعف باشد.
یهودیان کم ترین جمعیت اما بیش ترین ثروت و نفوذ را در جهان دارا هستند. آنان حتی بر دنیای مسیحیت چیرگی دارند اما قدرت های ماورایی را در اختیار ندارند. البته دنیای غرب مدتی است بر امور ماورایی سرمایه گذاری نموده است و جهان غیب را باور نموده و در این زمینه فیلم هایی را نیز در مسیر اهداف خود ساخته است که برخی از آن چندان خیال پردازانه نمی باشد و نشان می دهد آنان به لایه ی نزدیک جهان غیب دسترسی هایی داشته اند .
یهودیان می خواهند دنیا و قدرت آن را داشته باشند. فلسطین و لبنان موقعیت استراتژیک در دنیا دارد و آنان برای تسلط بر تمامی دنیا باید این منطقه را داشته باشند. آنان به دنیال جن گیری نیستند که وصول به مغیبات یا سحر و اجنه از هر کجای دنیا ممکن است بلکه فلسطین برترین منطقه بر روی زمین می باشد و آنان این معنا را به خوبی می دانند و آن را با چنگ و دندان برای خود نگاه می دارند.
www.nekoonam.ir


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.