نیازهای مردان در زندگی مشترک

در بین زوجین بیشتر اوقات خانم ها هستند که از دست همسران شان دلخور و ناراحت می شوند و از داشتن یک زندگی مشترک رو به رشد، فوق‌العاده، صمیمی و رمانتیک ناامید می شوند. طرز فکر آقایان درباره خانم ها نیز به همان اندازه آنها را دلسرد می‌کند اما باید توجه داشت که مردان دارای روحیات و شخصیت متفاوت از زنان هستند که شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود.
دوشنبه، 9 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نیازهای مردان در زندگی مشترک

مهمترین اصل در مردان این است که، مردها کمتر از زنان به عشق و روابط عشقی اهمیت می دهند.
 
چکیده : در بین زوجین بیشتر اوقات خانم ها هستند که از دست همسران شان دلخور و ناراحت می شوند و از داشتن یک زندگی مشترک رو به رشد، فوق‌العاده، صمیمی و رمانتیک ناامید می شوند. طرز فکر آقایان درباره خانم ها نیز به همان اندازه آنها را دلسرد می‌کند اما باید توجه داشت که مردان دارای روحیات و شخصیت متفاوت از زنان هستند که شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. 

تعداد کلمات 1033 / تخمین زمان مطالعه 5 دقیقه

نیازهای مردان در زندگی مشترک
مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.


 آقایان، خواهان رشد هستند

یک مرد همسری می‌خواهد که شهامت و توان خندیدن به اشتباهات خودش را داشته باشد. او همسری می‌خواهد که بتواند سهم و نقش خود را در زندگی مشترک ببیند و آن را پیاده کند. زن باید ثبات احساسی و عاطفی داشته باشد. یک مرد می‌خواهد همسرش از لحاظ فردی رشد کند و مسوولیت رویدادهای عاطفی زندگی خود را بر عهده بگیرد.
خانم‌ها فکر می‌کنند آقایان از آنها می‌خواهند که همیشه خوب باشند. آنها گمان می‌کنند همسرشان هیچ علاقه‌ای به رشد و پیشرفت روابط و زندگی دو نفره خود ندارند. آنها فکر می‌کنند آقایان فقط به دنبال خانم‌های زیبا هستند و اصلا به رشد عاطفی، محبت و مهربانی، نقش حمایتی یا عشق یک زن توجهی نمی‌کنند.
نکته‌ای برای خانم‌ها: یک مرد به دنبال همسری می‌گردد که به بلوغ عاطفی رسیده باشد. بلوغ عاطفی به معنای این نیست که احساس نداشته باشید، یعنی این‌که بتوانید مسوولیت احساسات خود را بر عهده بگیرید. برای جذب یک مرد ایده‌آل و تشکیل یک زندگی بادوام، باید یاد بگیرید مسوولیت احساسات و عواطف خود را قبول کنید.


آقایان، از زندگی مشترک خود وفاداری و تعهد می‌خواهند

وفاداری جزء بایدهای زندگی مشترک است. در واقع یک مرد همسری را می‌خواهد که مراقب چشم و نگاه‌های خود باشد و از صمیم قلب به زندگی مشترک خود وفادار بماند. به اعتقاد خیلی‌ها تعهد به معنای وفاداری و اشتیاق برای تلاش‌– حتی در شرایط سخت زندگی‌– است.
به عقیده خانم‌ها، آقایان فقط به دنبال روابط زناشویی هستند و همیشه این احتمال وجود دارد که با مشاهده چهره‌ای زیبا به همسر خود خیانت کنند. از نظر خانم‌ها نمی‌توان به وفاداری هیچ مردی اطمینان کرد. خانم‌ها می‌گویند آقایان دوست ندارند برای حفظ زندگی مشترک خود تلاش کنند و به محض این‌که شرایط کمی پیچیده و بغرنج شود، پا به فرار می‌گذارند.
نکته‌ای برای خانم‌ها: آقایان نیز به اندازه شما خانم‌ها از بی‌وفایی نفرت دارند. مردان اهل زندگی می‌دانند چگونه باید زندگی خود را بسازند و از وفاداری به عنوان یکی از اجزاء اصلی زندگی مشترک خبر دارند.


احساسات مردان از زنان کمتر است

مهمترین اصل در مردان این است که، مردها کمتر از زنان به عشق و روابط عشقی اهمیت می دهند.دلیل آن هم این است که مردان هویت خود را از ناحیه شغل و موفقیت های اجتماعی تعریف می کنند و زنان بر اساس روابط  عشقی خویش. که این مسئله تا حدودی باز می گردد به ساختار مغزی مرد و نوع تربیت او، بنابراین به مردان اجازه دهید، تا موقعیت هایی همچون کار و فعالیت های مختلف را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا بتوانند با حل آنها، تفکر خود را به سمت احساسات و عواطف سوق دهند.اما هر گز به آنها اجازه ندهید تا روابط عاطفی شما را هم فدای کار و فعالیت خود کنند.


نیاز هر مرد به تشویق های همسرش

نیاز مرد است که احساس کند قوی و قدرتمند است. او می خواهد حامی زنش باشد. مرد به این نیاز دارد که زنش نشان دهد به قدرت او برای رسیدن به خواسته هایش در زندگی احتیاج دارد. مردها از زنانشان می خواهند به آنها احساس قدرتمند بودن بدهند. مردها می خواهند رئیس خانواده باشند. منظورم آن نوع ریاست مردان در دوران غارنشینی نیست که موی زنان را می گرفتند و آنان را با خود روی زمین می کشیدند، اما مرد احتیاج دارد که رهبر خانواده باشد. 
یک مرد از زنش احترام، مهربانی، عشق و محبت می خواهد. مرد می خواهد در نظر زنش مهمترین شخص مورد علاقه او باشد. 
مرد به این احتیاج دارد که تأیید شود، مورد قدردانی واقع شود، زنش به او احترام بگذارد، آن هم به این دلیل که او مردی واجد شرایط است. 


مردان زمانی را برای خود می خواهند

اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت می برند اما مثل همه، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.


مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند

قدردانی از همسر می تواند تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد کند. مطالعه ها نشان می دهد وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، بیشتر سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک خود را درگیر کنند و خود را تکیه گاه خواهند دانست.
 

مردان نیاز دارند دوست داشته شوند

اگر یک مرد احساس کند از سوی همسر مورد بی محبتی قرار گرفته ، ممکن است به فرد دیگری متمایل شود تا رضایت او را جلب کند. برای پرهیز از این موضوع زنان باید نیازهای عاطفی همسر خود را درک کنند و برای رفع نیازهای وی بکوشند.   

     منابع : میگنا / نمناک / موفقیت / عصر ایران 

بیشتر بخوانید :
نیاز هر مرد به تشویق های همسرش
آنچه مردان نیاز دارند و زنان باید رعایت کنند
با نیاز های مردتان آشنا شوید!
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید آنها را بداند....
۱۷ راز جالب مردان که زنان باید حتماً بدانند 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.