حامد بامروت نژاد

حامد بامروت نژاد
حامد بامروت‌ نژاد، تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، سریال تلویزیونی «وضعیت زرد» و فیلم سینمایی «ترمینال غرب» فعالیت داشته است.
 
شناسنامه
 سال 1365 ه.ش   تولد
 ایرانی  ملیت
 اسلام  دین
 شیعه  مذهب
 کارشناسی ارشد در رشته فلسفه غرب  تحصیلات
 دانشگاه علامه طباطبایی  دانشگاه
 فرهنگی  زمینه فعالیت
 فیلم ترمینال غرب، فیلم منطقه پرواز ممنوع  آثار مهم

زندگی نامه

حامد بامروت نژاد، متولد سال 1365 ه.ش می باشد.

سمت و فعالیت ها

فعالیت های علمی
تحصیلات
ایشان تحصیلکرده در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان و کارشناسی ارشد در رشته فلسفه غرب از دانشگاه علامه طباطبایی است.
 
حامد با مروت نژاد
 
سوابق اجرایی
کارشناس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری جشنواره مردمی فیلم عمار، مدیریت مدرسه سینمایی ماه، تهیه کنندگی سینمای مستند و داستانی، تهیه و تولید سریال تلویزیونی، تهیه کنندگی فیلم های سینمایی و عضویت در هیات انتخاب بخش مستند چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت و عضویت در هیات داوری جشنواره فیلمنامه صاحب قلم مرکز سیمافیلم، بخشی از کارنامه بامروت نژاد می باشد.

از مهم‌ترین آثار حامد با مروت نژاد می‌توان به فعالیت در فیلم ترمینال غرب، فیلم منطقه پرواز ممنوع اشاره کرد.حامد با مروت نژاد در سال 1396 ه.ش دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حامد با مروت نژاد در این سال، فعالیت در فیلم ترمینال غرب به کارگردانی قربانعلی طاهر فر محسوب می‌شود.
 
حامد با مروت نژاد

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حامد با مروت نژاد فعالیت در فیلم ترمینال غرب بوده است. حامد با مروت نژاد سال 1396 ه.ش فیلم ترمینال غرب به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. حامد با مروت نژاد توانست با فعالیت در فیلم ترمینال غرب تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند.

حامد با مروت نژاد علاوه‌بر فیلم ترمینال غرب، سال 1397 ه.ش در فیلم منطقه پرواز ممنوع نیز فعالیت داشته است. حامد با مروت نژاد این‌بار با امیر داسارگر یعنی کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع و هنرمندانی چون هادی حجازی‌فر همکاری داشت.

محسن برمهانی، معاون سیما، در سال 1400 ه.ش، در حکمی «حامد با مروت نژاد» را به سمت مدیر شبکه دو منصوب کرد.



منابع:
1. وبسایت نم نمک
2. وبسایت منظوم
نسخه چاپی