حجت الاسلام میرباقری سخنان مهم پیرامون شرایط جهان در عصر ظهور

حجت الاسلام میرباقری سخنان مهم پیرامون شرایط جهان در عصر ظهور
سخنان مهم استاد میرباقری پیرامون شرایط جهان در عصر ظهور

حجت الاسلام و المسلمین استاد سید محمدمهدی میرباقری در جلسه هفتگی هیأت الرضا علیه‌السلام که در تاریخ ۱۵ خرداد انجام شد به عنوان سخنران جلسه به بیان نکات مهمی پیرامون ظهور و عبور از ظلمات پرداخت.
رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه عبور ما از ظلمات شیطانممکن نیست الا اینکه از عالم غیب و بیرون از این عالم تجلیاتی بر ما شود افزود: تا نور امام علیه‌السلام در وجود ما تجلی و ظهور پیدا نکند و قلب ما روشن به نور امام نشود، امکان نجات و عبور از این وادی ظلمات نیست.
وی ادامه داد: وقتی آن سرچشمه حیات یعنی امام در عالم ظاهر شد، عالم نورانی می‌شود و به «حیات طیبه» می‌رسند و همه عالم زنده می‌شوند. نه فقط ما زنده می‌شویم، جمادات هم زنده می‌شوند؛ حیوانات هم به «حیات طیبه» می‌رسند.
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری در ادامه با برشماری تحلیل‌های مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام رضوان‌الله تعالی علیه گفت: این که انقلاب امام را محدود به مقابله با استبداد و استعمار کنند درست نیست، با حرکت امام، جهان وارد مرحله جدیدی شد و امام با این انقلاب عالم را یک قدم به سمت اتفاق عظیم ظهور نزدیک کرد.
این استاد درس خارج حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن دو قرائت سلفی و سکولار از جریانات انحرافی اسلامی که غرب آنها را برای مقابله با انقلاب اسلامی ساخته و پرداخته است افزود: انقلاب اسلامی باید جهان اسلام را از این فتنه‌ها عبور دهد و برای عبور از این جریانات انحرافی نیاز هست به اینکه بایستیم و مقاومت کنیم و خون بدهیم و به شهادت برسیم و این اتفاق در جهان می‌افتد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.