گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولین نظام 1394/04/02 (نظر رهبری درباره تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای و منتقدین آنها)

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولین نظام 1394/04/02 (نظر رهبری درباره تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای و منتقدین آنها)
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولین نظام 1394/04/02 (نظر رهبری درباره تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای و منتقدین آنها):

رهبر انقلاب روز سه‌شنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، نکاتی را درباره مسئله هسته‌ای فرمودند که دو نکته آن درباره اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و منتقدان آن‌ها بود.
یکی از نکاتی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان مقدمه‌ی بحث هسته‌ای بیان کردند، امانت‌داری، غیرت، شجاعت و تدین اعضای تیم مذاکره‌کننده‌ی کشورمان بود.
ایشان گفتند این تیم، با غیرت ملی و دقت کامل و با قصد باز کردن گره و پیش بردن کار کشور، در مقابل تعداد کثیر مذاکره‌کنندگان طرف‌های مقابل، مشغول تلاش است و انصافاً با شجاعت، مواضع را بیان و دنبال می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند هرکسی از جزئیات مذاکرات باخبر شود حتماً به این مطالبی که درباره‌ی تیم هسته‌ای گفته شد، اذعان خواهد کرد البته آنها ممکن است در تشخیص و عمل خطا کنند اما متدین و غیور هستند.

مخاطب نکته بعدی رهبری، منتقدان هسته ای بودند. ایشان افزودند: با انتقاد مخالف نیستم و آن را لازم و کمک‌کننده می‌دانم اما این یک واقعیت است که انتقاد کردن از عمل کردن آسان‌تر است چرا که دیدن عیب‌های طرف مقابل راحت است اما درک دشواری‌ها و نگرانی‌های او، مشکل است.
رهبر انقلاب افزودند: این حرف من، نباید مانع ادامه‌ی انتقادها شود اما متوجه باشیم که تیم هسته‌ای برخی از مسائلی را که مورد انتقاد است می‌داند اما بعضی ضرورت‌ها او را به برخی اقدامات می‌کشاند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.