دانلود مستند قوی ترین قربانی دنیا (کیفیت Full HD)

دانلود مستند قوی ترین قربانی دنیا (کیفیت Full HD)
دانلود مستند قوی ترین قربانی دنیا با کیفیت بسیار بالا
به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، برنامه «دریچه» به تهیه کنندگی و کارگردانی زهرا کشاورزی این هفته مستند «قوی ترین قربانی دنیا» را برای پخش در نظر گرفته است.
رژیم اشغالگر اسراییل در طول چند دهه ای که به غصب و غارت فلسطین پرداخته جنایات مختلفی مرتکب شده و ایدئولوژی نژادپرست این رژیم به مراتب از دولت آپارتاید آفریقای جنوبی نیز بدتر است، اما تعجب و شگفتی از این است که همواره رژیم اسراییل سعی دارد در جوامع بین المللی خود را به عنوان قربانی خشونت جلوه دهد.
حدود یک دهه است که نوار غزه تحت محاصره همه جانبه رژیم صهیونیستی است. این نوار باریک پر جمعیت ترین منطقه جهان به شمار می آید و به عنوان بزرگترین زندان دنیا شهرت یافته است. اما محصور کردن غیر نظامیان بیگناه تنها بخش کوچکی از جنایات رژیم صهیونیستی است.
علاوه بر محاصره، اسرائیل پی در پی به نوار غزه حمله می کند و خانه ها، زیر ساختها و مردم بی دفاع را از بین میبرد. در حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۲ هزار زن، مرد و کودک فلسطینی جان خود را از دست دادند و دوربین «قوی ترین قربانی دنیا» به سرزمینهای اشغالی میرود و از نزدیک شاهد این جنایات است. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.