دانلود مستند "در حصار"

دانلود مستند "در حصار"
دانلود مستند در حصار
ناصر نادری تهیه کننده مستند "در حصار" در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی «نسیم آنلاین»، عنوان کرد: امروز یک مستند پیرامون "شهید فاتح" یکی از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون از تلویزیون پخش شد. که قرار است از شبکه های دیگر هم پخش شود. این شهید بزرگوار جانشین لشکر فاطمیون هم بود.

وی افزود: در ادامه فعالیت های خود یک کار دیگر را برای این هفته از تلویزیون در نوبت پخش داریم که پیرامون آواره های دو شهرک "فوعه و کفریا" است. این دو شهرک در سوریه قرار دارند و بیش از یک سال است که توسط تکفیری ها در محاصره قرار دارند.

این تهیه کننده ادامه داد: کار تهیه و تولید این مستند به پایان رسیده و آماده پخش در این هفته از تلویزیون شده است. درضمن مدت زمان این مستند 20 دقیقه است. مستند در حصار قرار است که از شبکه های دیگر سیما به روی آنتن برود.

نادری خاطرنشان کرد: البته این مستند قرار بود که هفته گذشته و همزمان با سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) پخش شود که اینگونه نشد ولی با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد قطعا این هفته از تلویزیون نمایش داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مستند از زاویه آوارگان شیعه آن دو شهرکی که به حرم حضرت زینب پناه آورده اند برای مخاطبان تلویزیون ساخته شده است. در حقیقت راوی مستند ما یک نوجوان 14 ساله ای به نام هادی فاعور است که به مداحی برای شهدای این دو شهرک می پرداخته است.

این تهیه کننده در پایان تصریح کرد: نکته تاسف آور پیرامون این دو شهرک این است که این دو شهر توسط تکفیری ها از راه های زمین و هوا محاصره است و روزانه نیز توسط تکفیری ها بمباران می شوند که بخشی از مردم شیعه توسط بمباران و بخشی هم به علت گرسنگی و کمبود امکانات و مشکلات مختلف به شهادت می رسند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.