رفتارهای مردان که حکایت از عاشقی دارد

همسر شما ممکن است جزو افرادی باشد که موقع خداحافظی یا قبل از خواب به شما بگویید که دوست‌تان دارد، اما باورتان بشود یا نه، ابراز ظریف‌ترین و رمانتیک‌ترین احساسات، ویژگی‌نیست که در بیشتر مردان وجود داشته باشد. در واقع، بروز درونی‌ترین و رمانتیک‌ترین احساسات، چیزی نیست که یک مرد به طور منظم و شفاف بیان کند.
دوشنبه، 18 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رفتارهای مردان که حکایت از عاشقی دارد
خانمهای عزیز، اجازه ندهید کم حرف بودن همسرتان، شما را ناراحت کند.
 
اسم مردها در ضعفشان برای ابراز احساسات بد در رفته است! مخصوصا وقتی صحبت از این جملهی ساده میشود: «دوستت دارم»
همسر شما ممکن است جزو افرادی باشد که موقع خداحافظی یا قبل از خواب به شما بگویید که دوستتان دارد، اما باورتان بشود یا نه، ابراز ظریفترین و رمانتیکترین احساسات، ویژگینیست که در بیشتر مردان وجود داشته باشد. در واقع، بروز درونیترین و رمانتیکترین احساسات، چیزی نیست که یک مرد به طور منظم و شفاف بیان کند.

تعدادکلمات: 860/ تخمین زمان مطالعه: 4 دقیقه
 
عشق اقایان

خانمهای عزیز، اجازه ندهید کم حرف بودن همسرتان، شما را ناراحت کند. هر چند کلمات بسیار مهم و قدرتمند هستند اما ابراز عشق و علاقه همیشه هم زبانی نیست. وقتی شوهر شما در کلام چیزی نمی گوید اما در کارهایی که انجام میدهد عشقش به شما را فریاد میزند، باید آن را درک کنید.
 برخی از رفتارهای همسرتان ممکن است پیامی برایشما نداشته باشند اما ساده و کوچکاند و مهم نیستند، ولی زمانی که خود را به جای او می گذارید، فداکاریهایی را که برای شما میکند خواهید دید. در این مطلب، هشت راهی را به شما میگوییم که همسرتان با آنها عشق خود را به شما ابراز میکند و احتمالا شما از آن غافلید.

میگذارد شما انتخاب کنید
اگر به سینما رفتید و همسرتان اجازه داد شما فیلم را انتخاب کنید، غیر مستقیم به شما اعلام کرده است که چیزی که شما میخواهید و دوست دارید برای او مهمتر است. انتخاب غذا در رستوران، رنگ اتومبیل، مقصد سفر، و .... او به این طریق با صدای بلند اما خاموش فریاد میزند که دوستتان دارد و برایش با ارزشید.

در کارهای خانه به شما کمک میکند
وقتی همسرتان بعد از یک روز کاری به خانه بر میگردد و در تهیهی شام یا شستن ظرفها به شما کمک میکند، دارد میگوید که دوستتان دارد. کمک او به شما در کارهای خانه برای پُز دادن به دوستانش یا سرگرمی خودش نیست، دلیلش فقط برداشتن باری از دوش شما و علاقهای است که به شما دارد.
 
با شما مشورت میکند
وقتی همسرتان با شما مشورت میکند و نظرتان را میخواهد، نه فقط به شما میگوید که دوستتان دارد بلکه اعلام میکند که مطمئن است شما راهنماییاش خواهید کرد. برای بسیاری از مردها، کمک خواستن و مشورت کردن کار سختی است، بنابراین اگر همسر شما برای مشورت کردن پیشتان آمد، مطمئن باشید به شما افتخار میکند، دوستتان دارد و به شما اعتماد دارد. در واقع او شما را از میان تمام کسانی که با آنها احساس راحتی میکند انتخاب کرده است. او اعلام میکند که میتواند بدون ترس از قضاوت شدن، به شما اعتماد کند.

دست شما را میگیرد
چه در میان عموم و چه وقتی در خانه تنها هستید، وقتی همسرتان دست شما را میگیرد، میگوید دوستتان دارد. گرفتن دست همسر، ابراز سادهای از عشقی درونی است که بدون اشارهای به جنبههای جنسی، تماس فیزیکی برقرار میشود. گرفتن دست همسر، سادهترین و فوریترین حرکتی است که یک شوهر میتواند برای ابراز احساساتش از صمم قلب انجام دهد.

در خرید کردن به شما کمک میکند
فرقی نمیکند با شما به خرید بیاید یا اینکه در راه برگشت به خانه چیزهایی را که گفتهاید بخرد، در هر صورت وقتی همسرتان شما را در خرید کردن تنها نمیگذارد یعنی دوستتان دارد. اگر عادت کردهاید که همسرتان همیشه در راه خانه خریدها را انجام بدهد، شاید فکر نکنید که این کار او کمک به شماست چون او همیشه این کار را انجام میدهد. مخصوصا اگر همسرتان کاری را انجام میدهد که میداند شما از انجام آن خوشتان نمیآید، باید بدانید که فداکاری میکند تنها به این دلیل که عاشق شماست.

به غرولندهای شما گوش میدهد
بیشتر خانم ها چیزهای زیادی برای گله و شکایت دارند. اگر همسرتان قادر است بنشیند و به غرولندهای بیشمار شما گوش بدهد، پس واقعا دوستتان دارد. مردی که میتواند «بنشیند» و «گوش بدهد»، مخصوصا به همان غرولندهای همیشگی و تکراری، پس فقط یک دلیل محکم دارد: عاشق شماست!

به شما لبخند میزند
لبخند زدن، مانند گرفتن دست، یک ژست ساده است که حرف با ارزشی برای گفتن دارد. یک لبخند ساده و دوست داشتنی، این قدرت را دارد که نفس یک زن را در سینهاش حبس کند. اولین لبخند همسرتان را به خاطر میآورید؟ یادتان هست چه اثری روی شما گذاشت؟ این خاطره را همیشه در ذهنتان داشته باشید و هر بار که او به شما لبخند زد، کلمات عاشقانهای را به یاد بیاورید که همان زمانها برای اولین بار به شما میگفت. این لبخند نه تنها میگوید که دوستتان دارد، بلکه اعتراف میکند که شما او را خوشحال میکنید.

تکهای از خودش را به شما میدهد
چه تعرف و تحسین باشد و چه هدیهای که برایتان خریده یا یک نگاه عاشقانه، وقتی همسرتان وقت صرف میکند تا چیزی را که مستقیما از طرف خود اوست به شما بدهد، میگوید که دوستتان دارد. حتی وقتی هدیهای ارزانقیمت به شما میدهد، صرفا عمل ِ هدیه دادن نشان میدهد که شما در قلب و ذهن او حضور دارید.
کلمات ممکن است همیشه هم به بر زبان جاری نشوند، اما اگر با چشمهایتان گوش بدهید، صدای همسرتان را خواهید شنید که میگوید: دوستتان دارد.
 
در این زمینه حتما بخوانید:
* همسر مورد علاقه آقایان چه کسی است؟
* راجع به مردان و روابط جنسی چه میدانید؟


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.