مجموعه مستند خاک های نرم کوشک - قسمت دوم

مجموعه مستند خاک های نرم کوشک - قسمت دوم
خاک های نرم کوشک

مستند "خاک‌های نرم کوشک" به تهیه‌کنندگی آزیتا رصافی با نگاهی متفاوت به زندگی شهید عبدالحسین برونسی تولد شده است.
کارگردان این فیلم - مستند بیژن شکرریز
فیلمنامه‌ "خاک‌های نرم کوشک" براساس کتابی به همین نام ، نوشته‌ سعید عاکف که تاکنون 137 بار تجدید چاپ شده ، نگاشته شده است.
"خاک‌های نرم کوشک" نگاه متفاوتی به زندگی یکی از سرداران شهید دفاع مقدس شهید عبدالحسین برونسی دارد، یکی از فرماندهان جنگ که پیش از جنگ بنّا بوده و در طول جنگ تبدیل به یکی از فرماندهان بزرگ می‌شود که تصمیمات مهم و موثری در عملیات ها و موقعیت‌های حساس می‌گیرد. این مستند ، به این موارد و جنبه‌ها و ابعاد مختلف روحی و معنوی شخصیت او می‌پردازد و در پنج قسمت 30 دقیقه‌ای برای گروه مستند شبکه‌ یک ساخته می‌شود.
عوامل مستند "خاک‌های نرم کوشک" عبارتند از مدیر تصویربرداری: رامین دانیالی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، نویسندگان: نرجس ادب‌خواه، مرضیه خدیوی و لیلا نادری (کارگاه ایده‌پردازی و فیلمنامه‌نویسی ترمه)، براساس طرحی از مرحوم هادی بهزادی، مدیر تولید: آرش کریمی، دستیار کارگردان: نرجس ادب‌خواه، دستیار تهیه: فاطمه رسول‌زاده، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: محمد پازوکی و طراح صحنه ولباس: مرضیه خدیوی.

"خاک‌های نرم کوشک" نگاه متفاوتی به زندگی یکی از سرداران شهید دفاع مقدس شهید عبدالحسین برونسی دارد، یکی از فرماندهان جنگ که پیش از جنگ معمار بوده و در طول جنگ تبدیل به یکی از فرماندهان بزرگ می‌شود که تصمیمات مهم و موثری در عملیات و موقعیت‌های حساس می‌گیرد.
منبع:
doctv.ir -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.