دانلود مستند خزان شکوفه ها - قسمت اول

دانلود مستند خزان شکوفه ها - قسمت اول
مستند خزان شکوفه ها

خزانه شکوفه ها عنوان مستندی است که با بیان نرخ رشد جمعیت و بررسی آمارها و اطلاعات جمعیتی سعی در تحلیل وضعیت جمعیتی امروز ایران دارد.، در ادامه به فاکتورهای مختلف جمعیتی و پیامدهای منفی کاهش رشد جمعیت و پیدایش سالخوردگی پرداخته می شود.
این مستند با بیان نرخ رشد جمعیت و بررسی آمارها و اطلاعات جمعیتی سعی در تحلیل وضعیت جمعیتی امروز ایران دارد. در این فیلم به فاکتورهای مختلف جمعیتی و پیامدهای منفی کاهش رشد جمعیت و پیدایش سالخوردگی پرداخته می شود.
خزانه شکوفه ها» عنوان مستندی است که با بیان نرخ رشد جمعیت و بررسی آمارها و اطلاعات جمعیتی سعی در تحلیل وضعیت جمعیتی امروز ایران دارد.، در ادامه به فاکتورهای مختلف جمعیتی و پیامدهای منفی کاهش رشد جمعیت و پیدایش سالخوردگی پرداخته می شود.
نرخ رشد جمعیت در هر کشور بسته به میزان منابع و سیاست های جمعیتی دولت ها متفاوت است البته با همه کنترل های اعمال شده، گاهی این نرخ منفی می شود که حکومت ها سعی می کنند با اعمال سیاست های تشویقی، خانواده ها را به فرزندآوری ترغیب کنند و البته عکس قضیه نیز صادق است و به عنوان مثال در ایران طی دهه های گذشته، شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» سبب شد زوج های ایرانی تمایل کمتری به داشتن فرزند داشته باشند و در حال حاضر بیشتر خانواده ها تک فرزند باشند.
مستند «خزان شکوفه ها» به این مشکل می پردازد، مشکلی که رهبری معظم انقلاب هم بارها به آن اشاره کرده و خواستار توجه خانواده ها به فرزندآوری بیشتر شده اند.
فیلم با بیان نرخ رشد جمعیت و بررسی آمارها و اطلاعات جمعیتی سعی در تحلیل وضعیت جمعیتی امروز ایران دارد. در ادامه به فاکتورهای مختلف جمعیتی و پیامدهای منفی کاهش رشد جمعیت و پیدایش سالخوردگی می پردازد.
این مستند دارای نریشن بوده و به مصاحبه با کارشناسان مرتبط با این حوزه می پردازد؛ محمد مهدی مطهر تهیه کننده و روح الله رفیعی کارگردان این مجموعه هستند.
کارگردان: روح الله رفیعی
تامین کننده: سازمان هنری رسانه‌ای اوج -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.