دومین همایش ملی خیر ماندگار دی ماه 97 برگزار می شود

دومین همایش ملی خیر ماندگار مطالعه و ارزیابی امور خیر در ایران با تمرکز بر چالش های نیکوکاری در ایران امروز در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار می شود
دوشنبه، 16 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دومین همایش ملی خیر ماندگار دی ماه 97 برگزار می شود
دومین همایش ملی خیرماندگار، دهم و یازدهم دی ماه 1397 در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار می شود و مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا نمایه می شوند.
به گزارش روابط عمومی پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون همایش ملی خیرماندگار با تمرکز موضوعی «مطالعه و ارزیابی امورخیر با تمرکز بر چالش های نیکوکاری در ایران امروز» برگزار می گردد که دارای 10 محور اصلی مبانی، مفاهیم و امورخیر، آموزش و امورخیر، اقتصاد، مدیریت و امورخیر، جامعه، فرهنگ و امور خیر، فلسفه، روانشناسی و امور خیر، تاریخ و امورخیریه، ارتباطات، رسانه، فضای مجازی و امورخیر، هنر، ادبیات و امور خیر، فقه، اخلاق و امور خیر و حقوق، سیاست و امورخیر است و برای هر محور موضوعات تخصصی تعریف شده است.

همچنین برای کابردی تر شدن همایش و مشارکت خیریه ها و خیرین، محوری به عنوان ایده ها و تجربه های موفق امور خیر نیز طراحی شده است.

دومین همایش ملی خیر ماندگار به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد خیریه راهبردی آلاء و سازمان اوقاف و امورخیریه و حمایت مراکز و نهادهای فرهنگی برگزار می گردد.

دومین همایش خیر ماندگار مشتمل بر رییس، دبیر، دبیر شورای علمی و ده  کمیته علمی است.
رییس همایش دکتر محمدصالح طیب نیا مدیرعامل بنیاد آلاء و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان؛ دبیرهمایش حجت الاسلام والمسلمین علی ملانوری مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای علمی همایش دکتر نعمت الله موسی پور عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و دبیر علمی 5 دوره جشنواره فارابی هستند.
گفتنی است، شرکت کنندگان همایش شامل سه گروه هستند: اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند به حوزه خیر، خیرین، مدیران و کارشناسان مؤسسات خیریه و ...

دومین همایش ملی خیر ماندگار دی ماه 97 برگزار می شود
محورهای همایش:
۱. فلسفه و مبانی
۲. آموزش
۳. تاریخ
۴. جامعه و فرهنگ
۵. فقه و اخلاق
۶. اقتصاد و مدیریت
۷. روانشناسی و مددکاری اجتماعی
۸. رسانه، ارتباطات و فضای مجازی
۹. هنر و ادبیات
۱۰. حقوق و سیاست
دومین همایش ملی خیر ماندگار دی ماه 97 برگزار می شود


دومین همایش ملی خیر ماندگار دی ماه 97 برگزار می شود 

مطالب مرتبط: 

اشتغال در سایه خیر ماندگار محقق ‌می‌شود
راه‌اندازی مرکز مطالعات خیر ماندگار
گزارش تصویری / اولین همایش ملی خیر ماندگار



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.