سرِ بلند شهید حججی در دورک...!

سرِ بلند شهید حججی در دورک...!
سربلند در روستای دورک رونمایی می‌شود.

در آستانه اربعین حسینی کتاب سربلند(روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) توسط خانواده شهید، دوستان و همرزمانش در مسجد فاطمه الزهراء(س) روستای دورک رونمایی می‌شود.
کتاب سربلند (روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) به قلم محمدعلی جعفری نوشته و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. سربلند برای رونمایی طی دو روز به روستایی سفر می‌کند که مردمش شهید را به تلاش و کوشش برای برپایی یک مسجد می‌شناسند.
روستای دورک که در پشت کوههای فریدونشهر اصفهان قرار دارد همان روستایی است که شهید حججی با دوستانش در موسسه شهید کاظمی چند تابستان را در قالب اردوهای جهادی برای ساخت مسجد فاطمه زهراء سلام الله علیها درآنجا سپری کردند و سه تابستان، پیش از تابستانِ سرخ زندگیش کار ساختِ مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها به پایان رسید.
بخشی از خاطرات شیرین شهید حججی که در کتاب سربلند به چاپ رسیده است از سفرهای جهادی او به همین روستاست و مراسم رونمایی از کتاب زندگی شهید به همراه خانوادۀ ایشان و محمدعلی جعفری نویسندۀ کتاب و جمعی از فعالان فرهنگی در روستای دورک و در جمع مردان و زنانی که جهاد محسن حججی را به چشم دیده اند خواهد بود.
در این برنامه دو روزه که در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه صورت می گیرد درآمد حاصل از فروش کتاب سربلند جهت ساخت مسجد روستای کمرون که سال قبل مراحل شروع ساختش آغاز گردیده هزینه خواهد شد.
همچنین پایگاه بسیج روستای وستگان به نام شهید محسن حججی افتتاح شده و تعداد دویست بسته مواد غذایی بین خانواده های روستاهای کمرون، وستگان، دورک، وزوه و کاهگانک توزیع خواهد شد.
گفتنی است از دیگر برنامه های جهادی موسسه شهید کاظمی ایجاد جاده برای روستای حیران می‌باشد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.