قهرمانی آسیا را در آزادی جشن می گیریم

محمد پنجعلی در گفتگو با راسخون: پرسپولیس با دست پر از ژاپن بر می گردد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما با دست پر از ژاپن برمی گردد.
چهارشنبه، 9 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
محمد پنجعلی در گفتگو با راسخون: پرسپولیس با دست پر از ژاپن بر می گردد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما با دست پر از ژاپن برمی گردد.
 
محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون
با اشاره به وضعیت پرسپولیس برای دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: روحیه بازیکنان تیم خدا را شکر خوب است و همه مصمم به کسب نتیجه هستند. این تیم با داشته های اندکی که دارد اما ثابت کرده که به معنای واقعی یک تیم دارد و همه ی بازیکنان برای هم در زمین جان می دهند. همین از خودگذشتگی و انسجام تیمی باعث موفقیت می شود و تا اینجا هم چنین بوده است. باید قدر این بازیکنان را دانست که با همه ی کمبودها، توانستند به فینال برسند. ما چیزهایی را می دانیم که هوادار نمی داند. مثلا همین تنگدستی مالی که باشگاه با آن مواجه است.

 
همه فکر می کردند پرسپولیس در سراشیبی می افتد
وی ادامه داد: همه ی فوتبالی ها معتقد بودند با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و عدم جذب بازیکن و از دست دادن ستاره هایی چون امیری و محرمی، رو به سراشیبی می رود و نمی تواند شرایط خوب دو سه سال اخیر خود را تکرار کند. اما همه دیدند که برانکو با این نیمکت خالی و بدون هیچ خریدی تیم را جزو 3 تیم اول لیگ برتر نگه داشته و در آسیا هم به فینال رسانده ‌است.
 
برانکو بدون بهانه گیری، مردانه کار می کند
کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس تصریح کرد: برانکو واقعا تفکرات حرفه ای دارد و بدون اینکه بهانه بیاورد و به زمین و زمان گیر بدهد، کار خود را می کند. او مردانه با داشته های خود پیش می رود و بازی به بازی طوری تیمش تلاش می کند که انگار تشنه جامند. مطمئنم با روحیه ی جنگندگی و حس همدلی که در بین بازیکنان است، این تیم گام نهایی را هم محکم بر می دارد. دلم روشن است که این تیم قهرمان می شود.
 
ترجیح می دادم تیم کره ای به فینال برسد
پنجعلی در خصوص شرایط میزبانی ژاپنی ها گفت: با اینکه ترجیح می دادم تیم کره ای به فینال بیاید اما به هرحال باید برای قهرمان شدن این تیم ژاپنی را هم ببریم. البته معتقدم بازی سختی داریم چون آنها هم قهرمانی می خواهند و به راحتی حاضر نیستند که فینال از دست برود. کاشیما قطعا دنبال این است تا در خانه کار را تمام کند؛ چون می دانند در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت کار سختی خواهند داشت. بچه ها باید حواس خود را جمع کنند و احساسی نشوند. نباختن در زمین حریف واقعا نتیجه ی خوبی می تواند باشد. اول از همه نباید گل بخوریم. معتقدم اگر ما با انسجام تیمی و ساختار دفاعی خوبی که داریم، اول دنبال گل نخوردن باشیم، با توجه به خط حمله سرعتی که در اختیار داریم، می توانیم به گل هم برسیم.
محمد پنجعلی در گفتگو با راسخون: پرسپولیس با دست پر از ژاپن بر می گردد
نباید به حواشی با سایپا فکر کنیم
وی در خصوص اینکه آیا نتیجه مساوی مقابل سایپا و حواشی بعد از آن روی تیم در فینال آسیا تاثیر منفی نمی گذارد؟ تاکید کرد: بازی با سایپا در لیگ داخلی بود و نباید بازیکنان حواس خود را به آن بدهند. هر چه بود تمام شده و دیگر نباید به آن اتفاقات تلخ فکر کنند. همه ی تفکر بازیکنان قطعا روی فینال است و کاشیما را دست کم نخواهند گرفت. به هر حال این دیدار یک بازی معمولی نیست و باید هر چه دارند در زمین به نمایش بگذارند. خود بازیکنان می دانند که این دیدار حاصل زحمات شاید دو فصل فوتبالی شان است که حالا می تواند با قهرمانی به بار بنشیند. پس نباید بی گدار به آب بزنند و این فرصت طلایی را از دست بدهند.
 
پرسپولیسی ها برای قهرمانی از جان مایه می گذارند
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: کادر فنی پرسپولیس و شخص برانکو این قدر تجربه دارند که اجازه ندهند این حواشی روی تیم تاثیر بگذارد. آنها می دانند که با دست خالی به فینال رسیده اند و باید برای قهرمانی از جان مایه بگذارند. مطمئن باشید که این طور هم هست. تک تک بازیکنان تا اینجا فوق العاده به وظایف خود عمل و نقش خود را به خوبی در تیم بازی کرده اند. حالا وقت آن رسیده که مزد تلاش خود را با قهرمانی بگیرند. این کوچکترین حق تیم پرسپولیس است که با تمام وجود به اینجا رسیده. مطمئن باشید که در بازی برگشت هواداران نیز با حمایت همه جانبه کمک خواهند کرد تا تیم به خواسته خود برسد.
 
بازیکنان پرسپولیس تاریخ ساز شدند
پنجعلی گفت: تا اینجای کار هم بازیکنان پرسپولیس بزرگی کردند و با همه نداری و شرایط سخت کاری کردند کارستان. این کار بزرگ آنها قطعا در تاریخ ماندگار است. تا اینجا هم که رسیده اند، هنر کردند و قهرمان واقعی هستند. شما اگر همه ی تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی و یک چهارم را ببینید، متوجه خواهید شد که پرسپولیس از لحاظ مهره و امکانات از همه ی آنها دست بسته تر بود ولی با همت و تلاش و غیرتی که بازیکنان و کادر فنی به خرج دادند، ناممکن را ممکن کردند و به فینال رسیدند. واقعا کسی فکر نمی کرد پرسپولیس از تیم های قدرتمندی چون الدوحیل و السد عبور کند چون آنها تا بن دندان مسلح شده بودند برای رسیدن به فینال.
 
 پرسپولیس در آزادی جشن قهرمانی می گیرد
وی در پایان خاطرنشان کرد: دلم خیلی روشن است که تیم ما بتواند در ژاپن با دست پر برگردد. ما واقعا پتانسیل خوبی داریم و حتی می توانیم آنها را در زمین خودشان ببریم. با این حال یقین بدانید که پرسپولیس در آزادی می تواند کاشیما را شکست دهد. ما آماده می شویم تا انشالله در آزادی کار حریف را یکسره کنیم و جشن قهرمانی با هواداران خود بگیریم. البته از هواداران باید تشکر کرد که در سرما و گرما تیم را تنها نگذاشتند و با همه ی مشکلات مالی که وجود دارد، از سراسر ایران برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آمدند. این طرفداران با تشویق های خود تن هر تیمی را در آزادی به لرزه  در می آورند. کاشیما می داند که در آزادی روز سختی انتظار آنها را می کشد.
 
گفتنی است؛ دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس، شنبه 12 آبان ماه در ژاپن و بازی برگشت آن نیز شنبه 19 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

مصاحبه از سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما