جزییات حادثه تروریستی چابهار+فیلم

جزییات حادثه تروریستی چابهار+فیلم
شهریار حیدری در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به این‌که « هنوز هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است» اظهار کرد: ولی مشخص است که این اقدام از سوی گروهک‌های تروریستی انجام شده است.

وی درباره جزئیات این حادثه بیان کرد: صبح امروز عملیات انتحاری در حوالی مقر نیروی انتظامی چابهار انجام شد که در اثر این حادثه ۲ نفر شهید و سه نفر مجروح شده اند. یکی از مجروحان به صورت سرپایی درمان شد و دو نفر مجروح دیگر در حال مداوا هستند.

حیدری همچنین با بیان این‌که « عامل انتحاری کشته شده ولی هنوز هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است» گفت: این اقدام از سوی گروهک‌های تروریستی انجام شده است.

****

ساعتی قبل رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد.

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت و حدت مواد آنقدر بوده است که چهار شهید داشته‌ایم.

سرپرست فرمانداری چابهار با عرض تسلیت و تبریک به ملت شهیدپرور و نیروهای امنیتی و نظامی گفت: چند نفر نیز مجروح شده‌اند که از مردم ، کاسبان و به عبارتی شهروندان چابهار بوده‌اند.

وی با اشاره به این حادثه تروریستی خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که دشمن به مقابله با مردم برخواسته است، مردمی که پای ارزش‌ها و پای نظام ایستاده اند و اتحادشان مثال زدنی است. نیروهایی که جان خودشان را برای امنیت و آسایش به این مردم تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: شاید تصور دشمن این است که می تواند با این عملیات‌ها، خللی در نظام و مسوولین برای خدمت رسانی ایجاد کند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

بامری گفت: هم‌اکنون شرایط شهر عادی است و نیروهای عمل کننده در شهر مستقر هستند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.