استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع «سبک زندگی» در امامزاده‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از استمرار برگزاری دوره های آموزشی با موضوع سبک زندگی در امامزاده ها با رویکرد تکمیلی خبر داد.
يکشنبه، 23 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع «سبک زندگی» در امامزاده‌ها
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از استمرار برگزاری دوره های آموزشی با موضوع سبک زندگی در امامزاده ها با رویکرد تکمیلی خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان با اعلام این خبر افزود: ما در سال جاری در حوزه امور فرهنگی چند فعالیت شاخص را پیگیری کردیم که یکی از مهمترین آنها برگزاری دوره های سبک زندگی برای عموم مردم با توجه اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی مشکلات زیادی برای فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی ما ایجاد کرده است به همین منظور دوره های آموزش سبک زندگی با عنوان « زندگی به رنگ خدا» پیرامون موضوعاتی همچون ازدواج، طلاق، فرزندآوری، تربیت فرزند، همسرداری، اعتیاد و غیره طراحی و اجرا شد.

عادل در ادامه یادآور شد: در مجتمع پژوهشی که ما در قم داریم مربیانی برای این کار آموزش دیده اند که عموما از خواهران و برادران طلبه بوده اند. ما در سال جاری ۶۵۰ نفر مربی در این زمینه تربیت کرده ایم که دوره های آموزشی سبک زندگی در ۴۰۰ امامزاده کشور با محوریت آنها برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه همچنین تاکید کرد: این دوره ها با رعایت همه استانداردهایی که یک دوره آموزشی باید داشته باشد، برگزار شد. ما خیلی دنبال این نبودیم که جمعیت زیادی جمع کنیم و تبلیغات گسترده ای در این زمینه داشته باشیم. افراد علاقه مند از مجاورین امامزاده ها و اقشار مختلف جامعه در این دوره  ها  ثبت نام کردند. تمام این دوره های آموزشی با طرح درس و موضوع مشخص در حوزه سبک زندگی برگزار شده.

وی در پایان با اشاره به استقبال مردم از برگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی گفت: برگزاری این دوره ها با رویکرد تکمیلی استمرار هم خواهد داشت.




 

مطالب مرتبط
سیدرضا فاطمی‌امین قائم‌مقام جدید آستان قدس رضوی شد + سوابق
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه: باید از ظرفیت وقف در اشتغال‌زایی استفاده کنیم
نیمی از وقفیات حوزه سلامت کشور در رفسنجان قرار دارد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.