ویژگی فنی تیمی که ایران یک‌شنبه به مصاف آن می‌رود؛ عمان، تیمی با مهاجمان مخفی

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف عمان خواهد رفت.
شنبه، 29 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی فنی تیمی که ایران یک‌شنبه به مصاف آن می‌رود؛ عمان، تیمی با مهاجمان مخفی
تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف عمان خواهد رفت.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از صعود عمان به مرحله یک هشتم نهایی جام ملتها سایت الکوره درباره دو ویژگی فنی این تیم نوشت:«نقطه قوت عمان در حمله بازیکنانی هستند که از عقب زمین به خط حمله اضافه می شوند و گلزنی می کنند. در بازی با ترکمنستان دوگل تیم عمان روی همین شیوه به ثمر رسید و اختلاف خوبی را ایجاد کردند. اگر دقت کنیم می بینیم که تک فوروارد عمانی ها در امر گلزنی ناکام بوده اما او موقعیت های خطرناکی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که نشان از قدرت اضافه شدن بازیکنان به خط حمله دارد.»

بخش بعدی تحلیل تیم ملی عمان به این موضوع ختم شده است: «هماهنگی بازیکنان عمان در زمین بی نظیر است. آنها در تمام مساحت خط وسط زمین می ایستند و اجازه مالکیت توپ نمی دادند. این مساله را در دیدار با ترکمنستان دیدیم و از وسط زمین به موقعیت سازی می پردازند. آنها اگر فرصت های گلزنی شان را به ثمر می رساندند، می توانستند با اختلاف گل بالا ترکمنستان را شکست دهند. این موضوع روحیه جنگندگی بازیکنان عمان را می رساند که این مساله تا الان جواب داده و باعث شده به دور حذفی صعود کنند.»

 
به گزارش ایسنا؛ همچنین روزنامه الخلیج عمان قبل از دیدار تیم عمان با ایران، نگران وضعیت خط دفاعی این تیم است و نوشت: خط دفاعی نگرانی بزرگ هواداران عمان است، چرا که در هر دو دیدار ازبکستان و ژاپن نمایش ناامید کننده‌ای در خط دفاعی داشتیم. در دیدار برابر ژاپن اشتباهات خط دفاعی به ویژه خالد البریکی باعث شد تا ژاپن حداقل پنج فرصت مسلم گلزنی را در همان نیمه نخست خلق کند و اگر درخشش دروازه‌بان نبود امکان داشت که ما در همان نیمه نخست نتیجه ای کابوس وار را به دست آوریم.

الخلیج در ادامه نوشت که فربیک باید فکری به حال خط دفاعی تیمش کند آن هم برابر تیمی مانند تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

این روزنامه عمانی در ادامه از سرمایه داران این کشور خواست تا بخشی از بلیت های این دیدار را خریداری کنند تا تماشاگرانی زیادی وارد ورزشگاه شوند و به حمایت از تیم خود بپردازند.




 

مطالب مرتبط
ایرانی ها دلسوز نمی خواهند، جام می خواهند/سکوت کن آقای کی روش!
کی روش: بازیکنانم نشان دادند جنگجویان واقعی هستند/وزیر ورزش برنامه‌ها و گزینه‌های دیگری دارد
کم‌سن و سال‌ترین تماشاگر جام ملت‌های آسیا 2019 + عکس



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.