حجت الاسلام اسکندری در بازدید از راسخون و مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف در قم :

کارفرهنگی پایه ای ترین کار صیانتی از انقلاب است که بروز آن در فضای مجازی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: کار فرهنگی ویژه نسل کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری برای فرداست و پایه ای ترین کار صیانتی از انقلاب است که بروز آن در فضای مجازی است
دوشنبه، 1 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
کارفرهنگی پایه ای ترین کار صیانتی از انقلاب است که بروز آن در فضای مجازی است
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در بازدید از پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون، مجتمع فرهنگی معاونت فرهنگی اوقاف در قم، ستاد ملی حفظ و بخش‌های آموزشی و خوابگاهی مرکز قرآنی سازمان اوقاف در قم طی سخنانی اظهار کرد: رویکرد این مرکز و محتوایی که برای کودکان و نوجوانان تولید می‌شود، دارای جذابیت‌ها و ویژگی‌های شاخصی است.
وی با اشاره به اهمیت کار برای نسل فردا افزود: در تهیه محتوا ویژه فضای مجازی و تولیدات فرهنگی صورت می‌گیرند، نیازسنجی و تدوین برنامه‌ای برای پاسخگویی به این نیازها ضروری است.
کارفرهنگی پایه ای ترین کار صیانتی از انقلاب است که بروز آن در فضای مجازی است

کار فرهنگی ویژه کودکان سرمایه‌گذاری نیروی انسانی برای فرداست
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه کار بر روی پروژه‌ها و طرح‌های مربوط به کودکان و نوجوانان در سراسر دنیا با درجه اهمیت بالا صورت می‌گیرد گفت: برای این منظور نیازمند برنامه مدون، نیروی انسانی متخصص و ساختار منسجم هستیم.
وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در این راستا باید به ارتباط میان نسل جوان و انقلاب و آرمان‌های آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم،
ضعف در شناخت جوانان از انقلاب و اهداف آن، نشان‌دهنده ضعف در برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در گذشته است و امروز باید برای جبران این کمبودها تلاش کنیم.
اسکندری با تاکید بر جدی گرفتن بستر فضای مجازی برای کار فرهنگی عنوان کرد: کودکان و نوجوانان امروز، انقلابی‌های فردا هستند به شرطی که کار فرهنگی لازم برای آنها صورت بگیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان مبنایی، و ضروری‌تر نسبت به دیگر اقشار است گفت: تغییر نگرش نسل جوان دشواری‌های خاص خود را دارد ولی می‌توان اندیشه‌های ناب را آسان‌تر از دیگر گروه‌های سنی در کودکان و نوجوانان نهادینه کرد و این مسئله در واقع سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی فرداست.
کارفرهنگی پایه ای ترین کار صیانتی از انقلاب است که بروز آن در فضای مجازی است
راسخون می تواند در لبیک گفتن به فرمایشات رهبری در دیدار 19 دی پیشگام باشد
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم یادآوری کردند، کار فرهنگی در فضای مجازی پایه ای ترین کار صیانتی از انقلاب است در دیدار اخیر 19 دی مردم قم حضرت آقا فرمودند دست هایی درکار است که فضای انقلابی قم را تغییر دهند. این نگاه بیانگر حساسیت کار فرهنگی است.
وی به ذکر مواردی از ضرورت کار سنجیده فرهنگی و تبعات نگاه انتظامی به جای فرهنگی به این موضوع یادآور شد،
راسخون می تواند در لبیک گفتن به رهنمودهای رهبری خصوصا در موضوع فضای مجازی پیشگام باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام مقداد افروغ مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف در قم و سردبیر راسخون هم در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم و همراهان اظهار کرد: در این مجتمع شاهد هم‌افزایی میان مجتمع فرهنگی معاونت فرهنگی اوقاف و پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون هستیم که موجب پیشبرد امور شده است.
وی افزود: این ظرفیت عظیم می‌تواند برای تعامل و همکاری با اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم فرصت مغتنمی باشد و در این بین حمایت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم بسیار راهگشاست.

 

مرتبط
گزارش تصویری بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از سایت راسخون
گزارش تصویری آیین معارفه حجت‌الاسلام اسکندری به عنوان مدیرکل اوقاف استان قم
آیین معارفه حجت‌الاسلام اسکندری به عنوان مدیرکل اوقاف استان قم برگزار شد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما