نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

طرح آرامش بهاری از طرح های خوب معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف است که پرقوت تر از سال های پیش اجرا شود

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان تاکید کرد: طرح آرامش بهاری باید پرقوت تر از سال های پیش اجرا شود.
دوشنبه، 20 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طرح آرامش بهاری از طرح های خوب معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف است که پرقوت تر از سال های پیش اجرا شود

به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در ابتدای این نشست در سخنانی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که پیش از این در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تعریف شده، طرح آرامش بهاری است. بقاع متبرکه در ایام نوروز و تعطیلات محل تردد و مراجعه است و مردم در این ایام در قالب سیاحت و گردشگری دینی در بقاع متبرکه حضور دارند.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری پرقوت تر از گذشته باید اجرا شود. کارکردهای فرهنگی دینی در ایام نوروز در بقاع متبرکه باید تقویت شود.
خاموشی با تأکید بر لزوم بیشتر شدن کمیت مبلغین طرح آرامش بهاری، یادآور شد: پیشنهاد من این است که در محیط پیرامونی ۱۱۰ بقعه‌ای که به‌عنوان محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است، با توجه به منابع مالی طرح اطعام نیز اجرا شود.

طرح آرامش بهاری از طرح های خوب معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف است که پرقوت تر از سال های پیش اجرا شود

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم شناسایی خانواده‌های زندانیان جرائم نقدی در اطراف بقاع متبرکه تأکید کرد و یادآور شد: خوب است که این زندانیان با محوریت بقاع متبرکه آزاد شوند.
خاموشی در پایان بر لزوم الحاق پیوست رسانه‌ای به طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان امور خیریه و هر یک از مدیران کل این معاونت به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح آرامش بهاری پرداختند.
 


مرتبط
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف: مراکز افق با محوریت بقاع متبرکه تشکیل می‌شوند
وقف نفت دوم است | سرمایه اوقاف در خدمت توسعه دانش و بهره وری بالاتر اقتصادی با توجه به نیات واقفین است



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.