ناشناس

مطمئنم شوهرم بهم خیانت می کنه؛ تکلیف چیه؟

سلام. من مطئمنم که همسرم بهم خیانت میکنه چون چندین بار با دوست دخترش دیدمش. چندین بار در حال اس ام دادن و زنگ زدن به هم دیگه دیدمش. و از همه لحاظ تغییر کرده از همه لحاظ. اخلاقی؛ جنسی؛ بی محبتی؛ پول هاش نیست. کلا از همه لحاظ من فقط از شما تقاضا دارم کمکم کنید که چیکار کنم؟
چهارشنبه، 22 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مطمئنم شوهرم بهم خیانت می کنه؛ تکلیف چیه؟

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 25 ساله )

سلام. من مطئمنم که همسرم بهم خیانت میکنه چون چندین بار با دوست دخترش دیدمش. چندین بار در حال اس ام دادن و زنگ زدن به هم دیگه دیدمش. و از همه لحاظ تغییر کرده از همه لحاظ. اخلاقی؛ جنسی؛ بی محبتی؛ پول هاش نیست. کلا از همه لحاظ من فقط از شما تقاضا دارم کمکم کنید که چیکار کنم؟


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما با مشاورین «راسخون»، از اینکه ما را به عنوان راهنمای خود انتخاب نمودید سپاسگزاریم.

اگر علل برخی از خیانت ‌ها و کج رفتاری ‌های همسران را بررسی کنید، متوجه می‌ شوید که یکی از علل انحراف زوجین از مسیر درست زندگی، عدم ارضای صحیح و به موقع نیازهای عاطفی، کلامی و جنسی در بستر خانواده است؛ وقتی همسران ارتباط عاطفی مطلوبی با هم ندارند و نسبت به هم روی خوش نشان نمی‌ دهند و از یکدیگر دلگیر و ناراحتند و احترام و حرمت یکدیگر را نگه نمی‌ دارند در این صورت آرامش از زندگی آنان، که هدف ازدواج است، رخت بر می‌بندد و از بین می‌رود؛ طبیعی است زوجین برای تسکین درد‌های آشکار و پنهان خود و رسیدن به آرامش نسبی، به خارج از چارچوب خانواده پناه می‌آورند و با افراد دیگری رابطه برقرار می‌کنند و نیاز‌هایشان را تا حدودی با ارتباط با آنان برطرف می‌کنند.

در گام اول بکوشید به نوعی علت یا علل سوءرفتار شوهرتان را به صورت غیر مستقیم شناسایی کنید و ببینید چه عاملی باعث سوءرفتار شوهرتان و خیانت احتمالی وی شده است. در گام بعدی بکوشید با برنامه‌ریزی و دانش‌افزایی به درمان ریشه‌ای علت یا علل سوء رفتار شوهرتان بپردازید. توصیه اکید ما این است که در این مراحل هرگز از برخورد تند و خشونت‌آمیز و نیز سرزنش و تحقیر شوهرتان به شدت بپرهیزید؛ چرا که این گونه امور معمولاً بازدارندگی ایجاد می‌کند و به جای اصلاح سوءرفتار شوهرتان سبب لجاجت بیشتر وی می‌گردد. به هر حال اگر یقین دارید که همسرتان به شما خیانت می کند و با چنین افرادی در ارتباط است سعی کنید با جدیت بیشتری با این موضوع برخورد کنید ولی نگذارید کار به اختلاف کشانده شود. زیرا به هر حال همسرتان نیازهایی دارد که برآورده نشده است. همچنین سعی کنید:

- به خاطر دلخوری های فردی او را از رابطه جنسی محروم نکنید.

- اگر از دست او ناراحت هستید، بهتر است مشکلات خود را با گفتگو حل و فصل نمایید. خودتان قضاوت کنید: در یک ماه گذشته چند مرتبه به دلایلی از قبیل اینکه خسته ام، سر درد دارم، و یا حوصله ندارم همسرتان را از خود رانده اید؟

- افکار و تمایلات خود را با او حتما در میان بگذارید

- نباید انتظار داشته باشید که او به صورت اتوماتیک همه افکار شما را حدس بزند. خیلی راحت هر چه را که در ذهن خود دارید با همسرتان در میان بگذارید. آن وقت دیگر غصه نمی خورید که چرا به من اهمیت نمی دهد و .... باور کنید که ناامیدی ها شما تنها با بازگو کردن افکارتان پایان می پذیرند.

- به زیبایی خودتان اهمیت بدهید. به ظاهر خود اهمیت بدهید و به خودتان برسید. لباس های زیبا و تمیز بپوشید و در مجموع ظاهرتان را آراسته نگاه دارید تا همسرتان از عشق به شما سیراب گردد. در صورت نرسیدن به نتیجه حتما همراه با همسرتان به مشاور خانواده مراجعه نمایید.

موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.