ناشناس

چطور میتونم دوباره به شوهرم اعتماد کنم؟

سلام. من زنی ۳۲ساله هستم که حدود۹ساله ازدواج کردم...شوهرم یک سال پیش بهم خیانت کرد البته نه از نوع جنسی...چطور میتونم دوباره بهش اعتماد کنم؟
چهارشنبه، 28 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چطور میتونم دوباره به شوهرم اعتماد کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 32 ساله )

سلام. من زنی ۳۲ساله هستم که حدود۹ساله ازدواج کردم...شوهرم یک سال پیش بهم خیانت کرد البته نه از نوع جنسی...چطور میتونم دوباره بهش اعتماد کنم؟


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما با مشاورین «راسخون»، از اینکه ما را به عنوان راهنمای خود انتخاب نمودید سپاسگزاریم.

خواهر گرامی! همانگونه که می‌دانید، پیوند ازدواج بین مرد و زن براساس احساس نیاز به آرامش است. قرآن زن و مرد را لباس یکدیگر مى‏داند (بقره، آیه 187) و شرط رسیدن به آرامش را عشق و مودت معرفى مى‏کند (روم، آیه 21) عشق به همسر مانند نهال درختى است که اگر به او توجه نشود خشک مى‏شود. پس لازم است دائما تقویت شود و از آسیب‏ها دور بماند. یکی از مهمترین آسیب ها که ممکن است نهال عشق و محبت را پژمرده کند ، شک و بدبینی به همسر است.هر فردی باید نسبت به هم نوع خودش، خاصه کسی که هم وطن و هم دین اوست، حسن ظن داشته باشد، حال چه برسد به همسر، که نزدیکترین و بیشترین روابط عاطفی را با فرد دارد، و رفتارهای او را به خوبی و زیبایی تعبیر کند. به هر حال اگر یقین دارید که همسرتان به شما خیانت می کند و با فردی در ارتباط بوده است سعی نکنید  این موضوع را به رخ او بکشید و اگر خودش متعهد شده است چنین روابطی را نداشته باشد، شما نیز به مرور زمان به او اعتماد کنید. زیرا به هر حال همسرتان نیاز هایی دارد که برآورده نشده است. همچنین سعی کنید:

- به خاطر دلخوری های فردی او را از رابطه جنسی محروم نکنید.

- اگر از دست او ناراحت هستید، بهتر است مشکلات خود را با گفتگو حل و فصل نمایید. خودتان قضاوت کنید: در یک ماه گذشته چند مرتبه به دلایلی از قبیل اینکه خسته ام، سر درد دارم، و یا حوصله ندارم همسرتان را از خود رانده اید؟

- افکار و تمایلات خود را با او در میان بگذارید

- نباید انتظار داشته باشید که او به صورت اتوماتیک همه افکار شما را حدس بزند. خیلی راحت هر چه را که در ذهن خود دارید با همسرتان در میان بگذارید. آن وقت دیگر غصه نمی خورید که چرا به من اهمیت نمی دهد و .... باور کنید که ناامیدی ها شما تنها با بازگو کردن افکارتان پایان می پذیرند.

- به زیبایی خودتان اهمیت بدهید. به ظاهر خود اهمیت بدهید و به خودتان برسید. لباس های زیبا و تمیز بپوشید و در مجموع ظاهرتان را آراسته نگاه دارید تا همسرتان از عشق به شما سیراب گردد. در صورت نرسیدن به نتیجه حتما همراه با همسرتان به مشاور خانواده مراجعه نمایید.

موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.