ناشناس

شوهرم مدام به فکر خیانت به منه" چیکار کنم؟

سلام. من ده سال هست که ازدواج کردم و هشت سال زندگی مشترک دارم. شوهرم سه سال از من بزرگتر هست از لحاظ ظاهر خیلی خوب هستم این رو هم شوهرم میگه هم بقیه. از لحاظ رابطه جنسی مشکلی نداریم البته پیش تر. شوهرم کلا عفت کلام نداره توی خونه شوخی جنسی میکنه و اسم همه رو میاره و همه حرفی میزنه. همیشه میگه من مردم تا چهار تا زن میتونم بگیرم و این توجیه است واسه چشم سفید بازیهاش و حرفاش. عقد که بودیم چند بار دختر سوار ماشینش کرده بود خودش گفت یه بار هم به یه دختر شماره داده بود و تلفنی حرف زده بود و حرفهاشون هم همه جنسی بوده خودش گفت. تا اینکه به خاله ام که مجرد هست پیام داده بود البته پیامهاش چیزی نبود جز دو تاش و اینکه هم به من پیام میداد هم به اون. یه روز یه پیام واسم فرستاد عاشقانه بود تعجب کردم چون از این کارها نمیکرد و یه بار یه پیام به خاله ام داده بود که دوستت دارم اونم بلاکش کرده بود و بعد هم که من متوجه شدم به غلط کردن افتاد و تهدید که اگر زندگیم خراب بشه آبرو همه رو میبرم. منم دیدم گندش در میاد ولش کردم ولی از اون روز له شدم و جالبه هنوز مثل گستاخها اسمش رو میاره و ول نمیکنه وقتی اسمش رو میاره گریه میکنم عصبانی میشم ولی اون موقع ول میکنه. بعد دوباره یه جور دیگه یه روز دیگه اسمش رو میاره. دو تا دختر دارم سه و نیم و هفت ماهه بخاطر اونها دارم تحمل میکنم ولی اصلا برام نه اون مهمه نه زندگی باهاش. ولی دارم زجر هم میکشم خسته شدم. اخلاقش هم خوب نیست شغلش رانندگیه.
شنبه، 14 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

شوهرم مدام به فکر خیانت به منه" چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 35 ساله )

سلام. من ده سال هست که ازدواج کردم و هشت سال زندگی مشترک دارم. شوهرم سه سال از من بزرگتر هست از لحاظ ظاهر خیلی خوب هستم این رو هم شوهرم میگه هم بقیه. از لحاظ رابطه جنسی مشکلی نداریم البته پیش تر. شوهرم کلا عفت کلام نداره توی خونه شوخی جنسی میکنه و اسم همه رو میاره و همه حرفی میزنه. همیشه میگه من مردم تا چهار تا زن میتونم بگیرم و این توجیه است واسه چشم سفید بازیهاش و حرفاش. عقد که بودیم چند بار دختر سوار ماشینش کرده بود خودش گفت یه بار هم به یه دختر شماره داده بود و تلفنی حرف زده بود و حرفهاشون هم همه جنسی بوده خودش گفت. تا اینکه به خاله ام که مجرد هست پیام داده بود البته پیامهاش چیزی نبود جز دو تاش و اینکه هم به من پیام میداد هم به اون. یه روز یه پیام واسم فرستاد عاشقانه بود تعجب کردم چون از این کارها نمیکرد و یه بار یه پیام به خاله ام داده بود که دوستت دارم اونم بلاکش کرده بود و بعد هم که من متوجه شدم به غلط کردن افتاد و تهدید که اگر زندگیم خراب بشه آبرو همه رو میبرم. منم دیدم گندش در میاد ولش کردم ولی از اون روز له شدم و جالبه هنوز مثل گستاخها اسمش رو میاره و ول نمیکنه وقتی اسمش رو میاره گریه میکنم عصبانی میشم ولی اون موقع ول میکنه. بعد دوباره یه جور دیگه یه روز دیگه اسمش رو میاره. دو تا دختر دارم سه و نیم و هفت ماهه بخاطر اونها دارم تحمل میکنم ولی اصلا برام نه اون مهمه نه زندگی باهاش. ولی دارم زجر هم میکشم خسته شدم.
اخلاقش هم خوب نیست شغلش رانندگیه.


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون
پیام تان را خواندم، رفتار همسرتان شما را ازار میدهد زیرا که سبب شده حس کنید تنها زن محبوب او نیستید. دوست داشتید که او جز شما به هیچ زن دیگری توجه نکند و "دوستت دارم" هایش را خرج شما نماید. فقط شما را ببیند و فقط با شما خوشحال باشد.
دوست عزیز، سعی میکنم حال شما را درک کنم. گفتید رابطه جنسی خوبی با همسرتان دارید ولی او شوخی های جنسی فراوانی دارد. با  توجه و به همین نکته، میتوان گفت که رابطه علیرغم رضایت شما، مطلوب همسرتان نیست و نیاز است که توجه خاصی به ان مبذول شود. با این که ممکن است این مسئله برای شما سخت باشد ، ولی از انجا که وظیفه اصلی یک زن تمکین است، بایستی رفتار خود را تغییر دهید. باید همانند همسرتان شوخی هایش را دنبال نمایید و تنوع ویژه ای را در رابطه داشته باشید. پوزیشن های متفاوت را تجربه کنید. با ولع بسیار این رابطه را دنبال نمایید و خود را بسیار مشتاق ان نشان دهید و برای لذت بردن خود نیز تلاش کنید. برای اینکه ذهن خود را نسبت به این مسئله اماده سازید، بهتر است ابتدا برای حفظ زندگی، همسرتان را ببخشید و به خوبی هایش متمرکز شوید و او را مانند روزهای اول دوست داشته باشید. ارتقاء کیفیت روابط زناشویی سبب بهتر شدن اخلاق همسرتان نیز خواهد شد. در ادامه تلاش کنید موارد مثبت رفتار همسرتان را یافته و او را تحسین کنید. با تاییدهایتان، او به او اقتدار ببخشید تا او نیز توجه خاصش را نثار شما بنماید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.