امروز اساس جنگ بدخواهان با ما؛ جنگ امید یا جنگ اراده ها است

امروز اساس جنگ بدخواهان با ما؛ جنگ امید یا جنگ اراده ها است
آقای روحانی در مراسم افتتاحیه پایانه مسافربری سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: امروز روز بسیار مبارک و خوشحال کننده‌ای است برای همه مردم عزیز ایران به خاطر اینکه در این شرایط حساسی که بدخواهان می‌خواهند بگویند که توسعه ایران متوقف شده و مردم نسبت به آینده کشور نا امید شده اند با وجود همه فشار‌های دشمنان ما هر روز شاهد تحرک تازه در اقتصاد و حرکت بزرگ اجتماعی در کشور عزیزمان ایران هستیم وخواهیم بود.

امروز اساس جنگ بدخواهان با ما؛ جنگ امید یا جنگ اراده ها است

وی گفت: امروز اساس جنگ بدخواهان با ما جنگ امید یا جنگ اراده هاست آن‌ها می‌خواهند به هدفی که می‌خواهند امیدوار باشند و به توطئه و نقشه شومشان و می‌خواهند ملت ایران را از آینده توسعه کشور نا امید کنند متقابلاً ملت بزرگ ما می‌خواهد امید و سرزندگی خود را نشان دهد و دشمن را نسبت به اهداف شومش نا امید کند.
رئیس جمهور افزود: هم اقدامات دشمنان برای فشار به ملت ایران و هم عکس العمل نظام جمهوری اسلامی در برابر فشار‌ها افزایش یافته است.

ما با هیچ ملتی نمی‌جنگیم
رئیس جمهور گفت: ما با هیچ ملتی نمی‌جنگیم و طرف مقابل ما یک عده سیاستمدار کم تجربه هستند.
حسن روحانی افزود: پایان این نبرد پیروزی ملت است، چون طرف مقابل ما ملت نیست و ما با هیچ ملتی نمی‌جنگیم بلکه طرف مقابل ما یک عده سیاستمدار کم تجربه هستند.
وی گفت: این طرف داستان گروهی از مسئولان کشور نیستند بلکه تمام ملت یکپارچه اند و دشمنی آن‌ها هم به طور مستقیم علیه فرد فرد ملت ایران است.
رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: فشاری که به ملت وارد می‌شود بر اقشار کم درآمد بیشتر است و سایر اقشار فشار کمتری را تحمل می‌کنند هر چند باید بگوییم آن‌ها موفق نیستند و دلیل این حرف هم همین افتتاح‌هایی است که در سراسر کشور شاهد آن هستیم و امروز شاهد افتتاح پایانه سلام هستیم پایانه‌ای که بیشتر آن در مدت دو سال با تلاش متخصصان و مدیران ساخته شده است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.