پایانه سلام محصول اراده فرزندان این سرزمین است

پایانه سلام محصول اراده فرزندان این سرزمین است
رئیس جمهور گفت: فرزندان این سرزمین با تکیه بر اراده و امیدشان به آینده، عشق به وطن و به ملتشان می‌توانند طرح‌هایی را پیش ببرند که قابل رقابت با طرح‌های مشابه در کشور‌های دیگر است.
روحانی افزود: زمانی بود که اگر کشوری ادعا می‌کرد پایانه​ای را در مدت یکی دو سال ساخته ما تعجب می‌کردیم که چطور توانسته اند این پایانه با عظمت و با شکوه را در این مدت کم بسازند، اما امروز به حمدلله ما شاهد این هستیم که فرزندان این سرزمین با تکیه بر اراده شان، امیدشان به آینده، عشق به وطنشان و عشق به ملتشان می‌توانند پروژه‌هایی را که می‌تواند با طرح‌های مشابه در کشور‌های دیگر همسانی و رقابت کند افتتاح کنیم.

پایانه سلام محصول اراده فرزندان این سرزمین است

وی با بیان اینکه افتتاح پایانه فرودگاهی شاید با افتتاح طرح‌های دیگر اقتصادی متفاوت باشد گفت: افتتاح پایانه یعنی حضور صنعت هوانوردی، افتتاح پایانه یعنی همکاری بین مدیران فرودگاهی و نیروی انتظامی، افتتاح پایانه فرودگاهی یعنی همکاری بین مدیران آن ترمینال و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افتتاح پایانه یعنی بهره‌مند شدن از صنعت هوانوردی که بخش‌های مختلف دست به دست هم می‌دهند تا یک هواپیمایی سالم و امن در یک فرودگاهی پهلو بگیرد و بتواند مسافران را سالم به مقصد برساند.
رئیس جمهور گفت: همکاری و هماهنگی نهاد‌های مختلف به معنای هماهنگی، همکاری و تعاون و وحدت بخش‌های مختلف برای راه اندازی یک پروژه مهم خدماتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در یک کشور است.

روحانی افزود: ما امروز نیازمند یک تحرک و پرش به سمت توسعه هستیم باوجود تحریم و فشار‌ها امروز هواپیما‌های ما در کشور بطور منظم پرواز می‌کنند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.