وقف میراث حسنه و جاویدان است/ نیات واقفان را در راستای توسعه مناطق محروم به کار گیریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نیات واقفان در گره باز کردن از مشکلات مردم است بنابراین سعی کنیم نیات واقفان را در راستای مسیر توسعه مناطق محروم قرار دهیم.
دوشنبه، 10 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وقف میراث حسنه و جاویدان است/ نیات واقفان را در راستای توسعه مناطق محروم به کار گیریم
به گزارش راسخون به نقل از خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: فرهنگ وقف در استان کرمانشاه بسیار قوی است و این یک فرهنگ جاویدان و ماندگار برای کمک به هم نوعان است.

وی فرهنگ وقف را یکی از افتخارات دین اسلام دانست و گفت: متولیان موقوفات کار بسیار سختی را انجام می‌دهند زیرا هم در برابر دنیا و هم آخرت باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه هدف و نیات واقفان کمک کردن و حل مشکلات مردم است، گفت: امروز باز کردن گره مشکل مردم با توسعه امکان پذیر است و امروز اعتقاد داریم منابع وقف را براساس نیات واقفان در مسیر توسعه منطقه قرار دهیم که با برنامه ریزی و انسجام و ساماندهی موقوفات استان ممکن است.

الهی تبار، مستند سازی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وصول موقوفات استان را یک کار سخت و مهم در سه سال گذشته دانست و از حجت الاسلام والمسلمین آیات عباسیان مدیرکل قبلی اداره اوقاف و امور خیریه استان تقدیر کرد.

وی گفت: اگر امروز با افتخار خودمان را مسلمان معرفی می‌کنیم مدیون کسانی هستیم که در طول تاریخ، مال و دارایی خود را در خدمت دین و اعتقادات مردم قرار دادند و از این رو وقف میراث حسنه و جاویدان است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه معرفی شد


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما