گران‌ترین عوارضی گران‌تر شد

گران‌ترین عوارضی گران‌تر شد
گران‌تر شدن عوارض گران‌ترین آزادراه کشور آن هم در شرایطی که راه جایگزین دیگری برای آزادراه خرم آباد- پل زال وجود ندارد؛ اعتراضات و واکنش‌های متعدد مردم و افکار عمومی را در پی داشت.

گران‌ترین آزادراه کشور بازهم گران شد!
آزادراه ۱۰۴ کیلومتری خرم‌آباد- پل زال که عنوان گران‌ترین عوارضی کشور را یدک می‌کشد، این بار با افزایش هزار تا ۱۰ هزار تومانی عوارض گوی سبقت را در افزایش عوارض آزادراهی ربود تا در روز‌های پایانی تابستان ۹۸ مردم محروم و سیل زده لرستان نقره داغ شوند.

آزادراه «خرم‌آباد- پل زال»، با ضعف‌هایی در زمینه ایمنی و امکانات عنوان «گران‌ترین» عوارضی کشور را به خود اختصاص داده است تا ضعف روشنایی در مسیر، ریزش کوه، ایمن نبودن جاده و تونل‌ها و... هر بار حادثه‌ای جدید در شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب بیافریند؛ حوادثی که بار‌ها کریدور ۱۰۴ کیلومتری شمال به جنوب را مسدود کرده است.

ایمن نبودن آزادراه خرم‌آباد- پل زال موضوعی است که بار‌ها از سوی کارشناسان و مسئولان ذی‌ربط مورد تأکید قرارگرفته و مردم و روستاییان ساکن در حاشیه این آزادراه نیز نسبت به آن واقف هستند؛ اما اقدامات صورت گرفته از سوی پیمانکار این آزادراه برای ایمن‌سازی مسیر در حد و اندازه‌ای نبوده که رانندگان و مردم منطقه را راضی کند.

عوارض سنگین آزادراه خرم آباد- پل زال مردم و رانندگان را به‌سوی تردد در جاده خرم‌آباد- پلدختر که به «جاده مرگ» مشهور بود سوق می‌داد؛ اما پس از وقوع سیل ویرانگر فروردین ماه سال جاری این جاده نیز دچار تخریب‌های متعدد شد و تنها راه دسترسی پر خطر، اما ارزان نیز به روی مردم بسته شد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.