سجاد گنج زاده در گفتگو با راسخون: برای کسب سهمیه راه طولانی و سختی در پیش داریم/یکدل شدیم تا تیم ملی کاراته المپیکی شود

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی ایران با بیان اینکه برای کسب سهمیه راه طولانی و سختی در پیش داریم، گفت: امکانات ما خیلی خوب نیست و متوسط است اما انتظار بالایی نداریم و یکدل شدیم تا بتوانیم سهمیه ی المپیک را بگیریم.
شنبه، 16 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سجاد گنج زاده در گفتگو با راسخون: برای کسب سهمیه راه طولانی و سختی در پیش داریم/یکدل شدیم تا تیم ملی کاراته المپیکی شود
کاراته کای سنگین وزن تیم ملی ایران با بیان اینکه برای کسب سهمیه راه طولانی و سختی در پیش داریم، گفت: امکانات ما خیلی خوب نیست و متوسط است اما انتظار بالایی نداریم و یکدل شدیم تا بتوانیم سهمیه ی المپیک را بگیریم.
 
سجاد گنج زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص آخرین اردوی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات کاراته لیگ برتر ژاپن، اظهار داشت: تمرینات ما خیلی منظم، خوب و باانگیزه دنبال می شود. وضعیت خودم هم شکر خدا خوب است. هدف همه ی بچه های تیم ملی ابتدا این است که تمرینات را به بهترین شکل انجام دهیم و در مسابقات بتوانیم با آمادگی خوب و مناسب، مبارزه کنیم و امتیاز خود را برای به دست آوردن جایگاه و رنکینگ بهتر، بالا ببریم. مسابقات پیش رو در ژاپن محک خیلی خوب و جدی برای ماست و امیدوارم بتوانیم با مبارزه های خوب، امتیاز خود را بیشتر کنیم و شانس کسب سهیمه ی خود را بالا ببریم.
 
وی افزود: کسب سهمیه ی المپیک به خیلی عوامل بستگی دارد. به هرحال شرایط سختی برای تمام کاراته کاها وجود دارد و مدام و هر 2، 3 هفته یک بار باید در مسابقات مختلف شرکت کنند و با امتیازگیری در آنها، شانس خود را برای گرفتن سهمیه بالا ببرند. من در وزن خود(84+) شرایط خوبی دارم اما باید این شرایط را حفظ کنم تا انشالله بتوانم سهمیه ی این وزن را بگیرم.
 
کاراته کای سنگین وزن تیم ملی ایران تصریح کرد: هر کاراته کایی که بیشترین امتیاز را از همه ی این مسابقات بگیرد، می تواند به المپیک برود. یعنی نفر اول و دوم هر وزنی که بتواند بیشترین امتیاز را بگیرد، سهمیه را قطعی می کند. 2 نفر از وزن منهای 84، 2 نفر از مثبت 84 ، 4 نفر از وزن 75، در وزن 60 و 67 هم هرکدام 2 ورزشکار شانس کسب سهمیه دارند. همه ی این مسابقات را باید شرکت کرد تا با امتیازگیری بیشتر به المپیک برویم.
 
سجاد گنج زاده در مورد شانس کسب سهمیه خود و دیگر ملی پوشان کاراته گفت: راه طولانی ای برای کسب سهمیه در پیش داریم و از الان اصلا نمی توان در مورد این که چه کسی می تواند سهیمه را بگیرد، صحبت کرد. اما شرایط تیم و بچه ها خیلی خوب است. در دو وزن رنکینگ بچه ها خیلی خوب است و انشالله که حفظ شود و بتوانیم سهمیه بگیریم. در وزن پائین هم کاراته کاهای قوی ای داریم و وضعیتشان خوب است. انشالله که رنکینگ خود را در مسابقات پیش رو ارتقاء بدهند. در وزن مثبت 84 نفر اول رنکینگ هستم و در مجموع مثبت و منفی نفر دوم. امیدوارم بتوانم این رنک را حفظ کنم. راه سختی است. 9 مسابقه تا کسب سهمیه در پیش داریم و در این راه پیش رو خیلی اتفاقات می افتد. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای من و هم تیمی هایم بیافتد.
 
وی افزود: شرایط مسابقات کاراته وان و دیگر مسابقات خیلی سخت است. همه می دانیم و برای این شرایط خود را آماده کردیم. امکاناتی که تیم ملی ما دارد، خیلی خوب نیست و متوسط است. اما بچه های ما انتظار بالایی ندارند و فقط یکدل شدیم تا انشالله اول کسب سهمیه کنیم و بعد به اهداف دیگر برسیم. هرکسی که به المپیک برود و مدال بگیرد، ورزش کاراته را ثابت می کند. ما می خواهیم برای ایران افتخارآفرین باشیم و خیلی به کمبودها فکر نمی کنیم. ما هم مربیان خیلی خوبی داریم و هم نیروی انسانی خیلی خوب که همه کاراته کاهای عنوان دار جهانی و آسیایی هستند. تیم ملی مردان ما همیشه ثابت کرده که بهترین تیم دنیاست.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.