براندائو روی "دی کارمو" را سفید کرده است

حمید درخشان در گفتگو با راسخون: بردیم اما دربی دلچسب نبود/بازی با سپاهان فینال زودرس لیگ است

سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه وقتی برای آوردن مربی خارجی این همه هزینه می شود، کیفیت پائین فنی سرخابی ها در دربی قابل هضم نیست، گفت: پرسپولیس و سپاهان مقابل هم کار سختی در پیش دارند و این رویارویی فینال زودرس لیگ هجدهم است.
چهارشنبه، 3 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
حمید درخشان در گفتگو با راسخون: بردیم اما دربی دلچسب نبود/بازی با سپاهان فینال زودرس لیگ است

سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه وقتی برای آوردن مربی خارجی این همه هزینه می شود، کیفیت پائین فنی سرخابی ها در دربی قابل هضم نیست، گفت: پرسپولیس و سپاهان مقابل هم کار سختی در پیش دارند و این رویارویی فینال زودرس لیگ هجدهم است.
 
حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون،
با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی نودم اظهار داشت: کیفیت دربی خیلی بالا نبود اما خیلی خوشحالیم که در نهایت نتیجه به نفع پرسپولیس رقم خورد. 3 امتیاز این بازی به درد ما می خورد و خدا را شکر که تیم موفق به کسب آن شد. ورای بحث فنی، واقعا انتظار داریم که دو تیم احتیاط را کنار بگذارند و فوتبال بازی کنند. انتظارات از این دو تیم بالاست و باید با این همه امکانات، مهره و هزینه ای که در جذب بازیکن و مربی می کنند، فوتبال دلچسبی ارائه دهند. چرا نباید انتظار بازی داشته باشیم؟ چون حساسیت وجود دارد؟ خیلی از دربی ها بوده که دو تیم خوب بازی کرده اند. مگر آن بازی 2 بر یکی که پرسپولیس تحت هدایت من استقلال قلعه نویی را شکست داد، قشنگ نبود؟ هم بردیم و هم قشنگ بازی کردیم.
 
وی افزود: این قدر هزینه می شود که تیم ها بتوانند بهتر از بقیه رقبا فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و تماشاگران از دیدن فوتبال تیم خودشان لذت ببرند. در همه ی دربی ها معمولا کمتر بازی ای پیش می آید که به لحاظ کیفی سطح بازی پائین باشد اما در دربی ایران دقیقا برعکس است و کمتر دیداری است که از لحاظ کیفیت دو تیم در سطح بالا فوتبال بازی کنند. دو مربی خارجی وقتی بالا سر پرسپولیس و استقلال است، باید کیفیت هم بالا باشد و این طور فوتبال بازی کردن قابل هضم نیست. بهترین نفرات و امکانات و ساختار در اختیار این دو مربی است اما دیدیم که از لحاظ کیفی واقعا بازی هیچی نداشت و فقط حاشیه بود و جنجال.
 
سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: البته آنچه که نباید از حق بگذریم این است که پرسپولیس با کالدرون بعد از 4، 5 سال می خواهد روش خود را تغییر دهد و سبک این مربی را بگیرد. زمان می برد تا تیم با تفکرات این مربی آرژانتینی شکل بگیرد. خیلی مهم است که تیم بتواند در دوره ی گذار نتیجه هم بگیرد چون هوادار پشت تیم بیشتر می ایستد. البته معتقدم که شانس هم با کالدرون هست و اگر از حق نگذریم، تعویض های این مربی جواب داد و تیم به نتیجه رسید.
 
حمید درخشان گفت: پرسپولیس الان در هر پشت 2 بازیکن تاثیرگذار دارد. اگر سید جلال نباشد، کنعانی زادگان است. اگر نادری روی نیمکت باشد، انصاری را داریم. هر کدام اگر این بازیکنان در ترکیب قرار بگیرند، می توانند هر تیمی را شکست دهند. از لحاظ کیفی واقعا تیم خوبی داریم و نفرات روی نیمکت عصای دست مربی هستند. اگر تعویض کالدرون گل نمی زد، همه می گفتند این چه تعویضی است و همه می تاختند. اما دیدید که جواب داد و عبدی جوان پایه گذار برد پرسپولیس شد.
 حمید درخشان در گفتگو با راسخون: بردیم اما دربی دلچسب نبود/بازی با سپاهان فینال زودرس لیگ است
وی با اشاره به عملکرد جونیور براندائو خاطرنشان کرد: این مهاجم خیلی ضعیف است. نمی دانم از کجا او را پیدا کرده اند. این روی دی کارمو را هم سفید کرده است. باشگاهی مثل پرسپولیس چرا باید چنین بازیکنان بی کیفیتی بگیرد که در مواقع ضروری نتواند به تیم کمک کند؟ الان پرسپولیس در خط جلو و گلزنی مشکل دارد و باید در این پست تقویت شود. امیدوارم که هرچه زودتر باشگاه فکری به حال این خط بکند چرا که علیپور تنهاست و براندائو نمی تواند به تیم کمکی کند.
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اوضاع استقلال، افزود: آنها تیم خوب و جوانی دارند. فکر می کنم این تیم به خاطر جوان بودن دچار مشکلاتی شده است. امیدوارم استقلال هرچه زودتر به روزهای اوج خود برگردد. بالاخره این تیم رقیب پرسپولیس است و قدرتمند بودن سرخابی ها به رونق فوتبال ملی هم کمک می کند. این تیم طرفداران زیادی دارند و می دانم که چقدر برای تیم خود ناراحتند.
 
حمید درخشان با اشاره به داوری ضعیف بنیادی فر گفت: این بازی برای بنیادی فر سنگین بود. بعد از اینکه پنالتی را به اشتباه گرفت، بازی از دستش در رفت. برخوردهای فیزیکی زیاد شد و داور نتوانست تنش ها را مدیریت کند. در یکی دو صحنه باید بازیکنان استقلال را اخراج می کرد. یزدانی در چند صحنه با کف پا و زانو بازیکنان پرسپولیس را زد و داور حتی یک کارت زرد نداد.
 
وی در خصوص جدال حساس پرسپولیس با سپاهان افزود: پرسپولیس همه چیز دارد. از دروازه بان گرفته تا مهاجم. البته باید این تیم در خط جلو تقویت شود اما کامل ترین تیم لیگ برتر را داریم. تیم در گلزنی کمی مشکل دارد. امیدوارم که بتوانند در این خط هم مشکل را رفع کنند. با همه ی این تفاسیر بازی سختی پرسپولیس مقابل سپاهان دارد. این بازی به نوعی فینال زودرس لیگ است. آنها خیلی خوب تیم بسته و هزینه ی زیادی کرده اند تا قهرمان شوند. این دیدار 6 امتیازی است اما می توانیم در آزادی از پس سپاهان بربیاییم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.