علیپور هم روی سکوها تحت فشار است هم در فضای مجازی

علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: هرکاری می کنند تا پرسپولیس به جام چهارم نرسد/نگران باخت ها نباشید،شرایط عوض می شود

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه هرکاری می کنند تا این تیم به چهارمین جام پیاپی لیگ برتر نرسد، گفت: نگران باخت های تیم نباشید چون اگر اجازه دهند بازهم مدعی جدی قهرمانی هستیم.
دوشنبه، 15 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: هرکاری می کنند تا پرسپولیس به جام چهارم نرسد/نگران باخت ها نباشید،شرایط عوض می شود
بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه هرکاری می کنند تا این تیم به چهارمین جام پیاپی لیگ برتر نرسد، گفت: نگران باخت های تیم نباشید چون اگر اجازه دهند بازهم مدعی جدی قهرمانی هستیم.
 
علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل پدیده و سومین باخت این تیم مقابل مدعیان، اظهار داشت: پرسپولیس مشکل خاصی ندارد. بعد از شکست مقابل سپاهان روی تیم فشار است. هر 3 بازی که باختیم اصلا شایسته ی باخت نبودیم. برای تیمی باید نگران بود که عملکرد بدی داشته باشد. از نظر فنی پرسپولیس واقعا در این 6 هفته آن قدر بد نبوده که 3 باخت داشته باشد اما فوتبال است و اتفاقات بیرونی هم باعث این نتایج شد. شک نکنید این وضعیت پابرجا نمی ماند و این تیم دوباره به اوج برمی گردد و یکی از مدعیان جدی خواهد شد.
 
وی افزود: ساختار پرسپولیس تغییری نکرده اما این تیم بالاخره بعد از 4 سال در راس کادر فنی دچار تغییر شده است و باید زمان داد. از نظر شکل بازی پرسپولیس خوب کار کرده و فقط در امر گلزنی ناکام بوده است. قبول دارم که این تیم در خط جلو با وجود مهره های هجومی خوب و سرعتی، تمام کننده ندارد اما این هم حل می شود. علیپور در خط حمله تنهاست و روی این بازیکن فشار است. کالدرون باید فکری به حال این موضوع بکند و این مهاجم قابل را از این وضعیت در بیاورد. من در این شرایط بودم. بازیکن وقتی در این شرایط باشد، استرس می گیرد و عملکردش پائین می آید. مربی نقش بزرگی در آرامش دادن به بازیکن دارد. پرسپولیس طرفدار زیادی دارد و روی سکوها فشار می آورند. در فضای مجازی هم این فشارها ایجاد می شود.
 
بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: فراموش نکنید 4 سال قبل پرسپولیس یازدهم جدول بود اما رفته رفته اوج گرفت و با تفاضل گل نتوانست قهرمان شود. این فصل تنها 6 هفته گذشته است و راه طولانی در پیش داریم. درست است که به 3 مدعی باختیم اما واقعا این طور نبوده که آنها از لحاظ فوتبالی خیلی برتر از پرسپولیس بوده اند. در بازی های آینده دیگر حق اشتباه نداریم و باید بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. شک نکنید که دیگر تیم ها هم امتیاز از دست می دهند. باید به کالدرون فرصت دهیم.
 
علیرضا محمد گفت: پرسپولیس مقابل پدیده خیلی خوب بازی کرد و نسبت به دیدارهای قبلی روی فرم بود. دیدید که پدیده ثانیه های پایانی گل زد. در حالی که باید گلزن آنها اوایل نیمه ی دوم طبق نظر کارشناسان داوری اخراج می شد. شاید اگراخراج می شد، نتیجه طور دیگری رقم می خورد. در بازی قبلی با سپاهان هم نیمه ی اول باید کیانی با کارت قرمز اخراج می شد اما دیدید که در بازی باقی ماند و در نهایت حریف روی 2 اتفاق گل زد و برد. سپاهانی ها 2 روز بیشتر استراحت کردند و پرسپولیس بعد از دربی با خستگی و فشاری که رویش بود، به این بازی رسید.
 علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: هرکاری می کنند تا پرسپولیس به جام چهارم نرسد/نگران باخت ها نباشید،شرایط عوض می شود
وی خاطرنشان کرد: شکست تاثیر روانی بدی روی هر تیمی دارد اما تیم های بزرگ از این شرایط خود را خیلی زود رها می کنند. پرسپولیس مقابل تیم های کوچکی نباخته و همه مدعی بوده اند. بازهم می گویم که فقط با بدشانسی باختیم. الان هم روی تیم و هم کالدرون فشار است. باید توقع ها را پائین بیاوریم تا تیم به روند خوب خود برگردد. باید از کالدرون حمایت کنیم. تنها 6 هفته گذشته است و این وقفه می تواند به پرسپولیس کمک کند و دوباره تیم بازسازی شود.
 
بازیکن سابق پرسپولیس افزود: سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و پدیده مدعیان قهرمانی هستند. از الان نمی شود پیش بینی کرد. لیگ سختی در پیش است و اکثر تیم ها نتایج غیرقابل باوری گرفتند. باید تا نیم فصل دوم صبر کرد و دید آیا فاصله ی امتیازی بیشتر می شود یا نه.
 
علیرضا محمد با اشاره به برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی واقعا خنده دار است. ببینید پرسپولیس بعد از دربی با 2 روز استراحت کمتر با سپاهان بازی کرد. وقتی 2 تیم مدعی هستند چرا باید برنامه طوری شود که یک تیم بیشتر وقت ریکاوری داشته باشد؟ اگر بگذارند، پرسپولیس امسال هم قهرمان می شود. اما بعید می دانم اجازه دهند این تیم برای چهارمین بار جام بگیرد. شک نکنید امسال طوری پیش می روند که دست این تیم به جام نرسد. نحوه ی داوری ها و برنامه ریزی ها و سوت زدن ها را ببینید و قضاوت کنید. دنبال این هستند که بازیکنان پرسپولیس کاری بکنند تا آنها را محروم کنند.

 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.