حضور داوطلبانه ۲۶۰ مُبلغ مذهبی در مواکب اربعین سازمان اوقاف

۲۶۰ مُبلغ مذهبی در مسیر راه‌پیمایی اربعین به ارائه خدمات از جمله مشاوره، بیان فضائل زیارت اربعین و پاسخگویی مسائل شرعی می‌پردازند.
چهارشنبه، 24 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حضور داوطلبانه ۲۶۰ مُبلغ مذهبی در مواکب اربعین سازمان اوقاف

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بیش از ۲۶۰ مُبلغ به مواکب اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیش از ۲۶۰ مُبلغ به اربعین حسینی اعزام شده اند که ۱۲ روز در این مواکب به ارائه خدمات از جمله مشاوره، بیان فضائل زیارت اربعین و پاسخگویی مسائل شرعی خواهند پرداخت.

به گزارش
راسخون به نقل از ستاد خبری اربعین‌پرس، حجت الاسلام هادی شفیع زاده مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه بازدید از مواکب مرز خسروی با اشاره به شعار «حب الحسین یجمعنا» اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان اوقاف مباحث فرهنگی و قرآنی است.
وی با بیان اینکه اعزام مُبلغ در ایام اربعین با هدف نشر معارف اهل بیت (ع) صورت می گیرد، افزود: در موضوع اربعین یکی از مجموعه هایی که نقش آفرینی می کند سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کشور ضمن تشکر از واقفین این مجموعه تصریح کرد: تقریبا تمام هزینه هایی که در مواکب سازمان اوقاف انجام می شود یا موقوفات منطبق یا کمک های خیرین است.
وی افزود: باید کلیه نهادهایی فرهنگی که دغدغه مسائل این چنینی را دارند به اربعین ورود کنند، اگر از این فرصت استفاده کنیم به طبع موفق خواهیم شد اما اگر نتوانیم از این فرصتی که بین دو کشور به وجود آمده استفاده کنیم سهل انگاری کرده ایم.


حجت الاسلام شفیع زاده حضور داوطلب روحانیون مبلغ را یکی از افتخارات مواکب سازمان اوقاف کشور دانست و عنوان کرد: بیش از ۲۶۰ مبلغ به اربعین حسینی اعزام شده اند که ۱۲ روز در این مواکب به ارائه خدمات از جمله مشاوره، بیان فضائل زیارت اربعین و پاسخگویی مسائل شرعی خواهند پرداخت.
 

حضور داوطلبانه ۲۶۰ مُبلغ مذهبی در مواکب اربعین سازمان اوقاف

حضور داوطلبانه ۲۶۰ مُبلغ مذهبی در مواکب اربعین سازمان اوقاف


مرتبط

قدردانی از تلاش خادمان حسینی در مواکب سامرا

خدمات‌رسانی فرهنگی محور فعالیت‌های مواکب اوقاف و امور خیریه

بازدید معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف از موکب های مرز شلمچه، چذابه، مهران و خسروی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.