تحقق وعده رئیس قوه قضائیه؛ ساختمان دادگستری در بشاگرد افتتاح شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی دستور ریاست قوه قضائیه، دادگستری بشاگرد در سریع‌ترین زمان ممکن و طی 18 روز، افتتاح و راه اندازی شد.
سه‌شنبه، 30 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تحقق وعده رئیس قوه قضائیه؛ ساختمان دادگستری در بشاگرد افتتاح شد
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، علی صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دستور مؤکد ریاست قوه قضائیه مبنی بر تسریع در روند استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد و تکمیل و تجهیز آن،دادگستری این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن و طی ۱۸ روز، افتتاح و راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: با تکمیل مراحل راه اندازی و تجهیز ساختمان دادگستری بشاگرد، رئیس این حوزه قضایی نیز در این شهرستان مستقر و همراه با سایر همکاران خود به خدمت رسانی به مردم بشاگرد مشغول شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد : پیش از این مردم بشاگرد  باید برای دسترسی به نزدیکترین مراجع قضایی فاصله ۱۳۷ کیلومتری تا جاسک و ۲۷۲ کیلومتری تا بندرعباس را ساعت ها طی می کردند که این مشکل با تدبیر رئیس دستگاه قضا در راه اندازی دادگستری این شهرستان برای همیشه مرتفع شد و مردم بشاگرد از نعمت عدالت آسان برخوردار شدند.

صالحی تأکید کرد : اجرای تمامی دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و با تشکیل جلسات مستمر، کمیته‌های پیگیری ایجاد و با عنایت خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد.

گفتنی است، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر  اخیر به استان هرمزگان با اعلام اینکه عدم استقرار  دادگستری در شهرستان بشاگرد موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده است بر لزوم تسریع در حل این مشکل با هدف تسهیل دسترسی مردم بشاگرد به مراجع قضایی تأکید کرد که این وعده رئیس  قوه قضائیه صبح امروز و با افتتاح ساختمان دادگستری این شهرستان محقق شد و از این پس مردم شریف بشاگرد می توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرستان های همجوار از تمامی تسهیلات و خدمات قضایی برخوردار شوند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.