ایجاد لینک عضویت در گروه های تلگرام

گروه (Group) در تلگرام، امکانی است که می‌توانید از طریق آن، به‌راحتی یک اجتماع ۲۰۰ نفری تشکیل دهید و به تعامل با یکدیگر بپردازید. امکان ارسال فایل و پاسخ بر روی پیام‌های شخصی افراد، همچنین ارسال پیام صوتی از ویژگی‌های گروه است.
شنبه، 4 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ایجاد لینک عضویت در گروه های تلگرام

ساخت لینک عضویت گروه تلگرام

یکی از ساده ترین راه های عضو کردن افراد در گروه های تلگرامی، استفاده از گزینه Add to Group در این پیام رسان رایگان است.

به این صورت که شما می تواتید روی اسم مخاطب خود کلیک نمایید و روی سه نقطه در گوشه ی راست بالا کلیک نمایید و گزینه add to group or channel را برگزینید. سپس از میان لیست گروه ها و کانال های موجود در تلگرامتان، گروه و کانال مورد نظرتان را انتخاب نمایید تا فردی عضوی از آن شود.

البته شما می توانید به غیر از اضافه کردن افراد از لیست مخاطبین گوشی خود، به راحتی با ساخت لینک عضویت گروه تلگرام آن ها را به گروه تلگرامی دعوت نمایید. این روش، روشی اختصاصی است و می تواند همانند دعوت نامه ای عمل کند که از افراد درخواست می کند که به گروه وارد شده و در آن عضو شوند.

باید بگوییم که ساخت لینک عضویت گروه تلگرام به سادگی انجام می شود و شما می توانید به راحتی از دوستان خود دعوت به عضویت نمایید.
 

نحوه ساخت لینک عضویت برای گروه‌های تلگرام

 
زمان مورد نیاز:
 2 دقیقه.
 
اجرای تلگرام
برنامه تلگرام را اجرا نمایید
 
انتخاب گروه
سپس می بایست از لیست گروه هایی که در آن عضو هستید، گروه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. نام گروه را لمس کنید تا از آن قیمت به بخش تنظیمات وارد شوید و لیست اعضای گروه برایتان به نمایش درآید.
 
افزودن کاربر
بعد گزینه Add member را انتخاب نمایید.
 
ساخت لینک عضویت
از قسمت بالای صفحه، گزینه Invite to Group via Link را انتخاب کنید.
 
کپی لینک
بعد گزینه Copy Link را لمس نمایید تا لینک عضویت در گروه تلگرام برایتان کپی شود.

اکنون با استفاده از این لینک می توانید هر فردی را که مایل باشید را به گروه تلگرام دعوت نمایید. افراد می توانند با کلیک روی آن لینک، وارد آن گروه شده و عضوی از آن شوند.

در نهایت همان طور که خواندید، شما می توانید به راحتی با ساخت یک لینک عضویت در گروه تلگرام، از دوستان و هر فردی که دوست دارید، برای عضویت در گروهی که مد نظر دارید، دعوت به عمل آورده تا آن ها نیز به شما ملحق شوند و در نهایت بتوانید با تبدیل گروه به سوپر گروه، جمعی بزرگ و با امکانات بیشتری داشته باشید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.