اپلیکیشن Faceapp چه کاربردی دارد؟

FaceApp عنوان اپلیکیشنی حرفه ای برای ساخت تصاویری جذاب از چهره شما کاربران محترم می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Wireless Lab برای اندروید منتشر شده است. فیس اپ با پشتیبانی از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند چهره افراد را به آسانی شناسایی کرده و تغییراتی خاص و چشم گیر را بر روی آن ها اعمال می کند.
دوشنبه، 6 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اپلیکیشن Faceapp چه کاربردی دارد؟

معرفی اپلیکیشن Faceapp و قابلیت های آن

اپلیکیشن Faceapp که به دلیل تبحر چشمگیر خود در تغییر چهره افراد، به یکی از برنامه های جنجالی و پرطرفدار از جانب مردم تبدیل شده بود، با به کارگیری ترفندهایی برای آپدیت کردن خود، مجددا توجه افراد زیادی را جلب نموده است.

اشاعه دهندگان اپلیکیشن روسی Faceapp که با بهره گیری از دانش هوش مصنوعی قادر بودند در این برنامه به تغییر اساسی چهره بپردازند، طی دو سال اخیر این برنامه را به شیوه های گوناگونی به روز رسانی کرده اند.

تازه ترین به روز رسانی اپلیکیشن Faceapp مریوط به پیر کردن چهره ای جوان در عکس می باشد که در هفته ی جاری توجه جامعه ی آماری بالایی را به خود جلب کرده است و قابلیت جالبی به شمار می رود.

اپلیکیشن Faceapp دوسال پیش به عنوان برنامه تغییر چهره معرفی شد و اخیرا با توجه به اضافه کردن چنین توانایی جذابی (تغییر چهره جوان به پیر) دوباره سر و صدای زیادی بر پا کرده است.
 

نکاتی درباره دانلود و دریافت اپلیکیشن Faceapp

برای دانلود اپلیکیشن تغییر چهره Faceapp می توانید به سراغ گوگل پلی یا اپ استور رفته و این اپ را به صورت مستقیم دریافت کنید.

چنانچه نتوانستید Faceapp را به طور مستقیم از فروشگاه Google Play دریافت نمایید باید وارد بخش Settings اندروید شده و اپلیکیشن Google Play را Clear Cach و Clear Data کنید و پس از آن مجددا به داخل اپلیکیشن ورود پیدا کنید؛ آنگاه خواهید توانست برنامه Faceapp را Search کرده و آن را دریافت کنید.
 

نحوه استفاده از اپلیکیشن Faceapp

ابتدا این برنامه را در دستگاه خود نصب کنید، سپس از خودتان یک عکس سلفی بگیرید؛ پس از اینکه عکستان در این برنامه ثبت شد، شما خواهید توانست که به تغییر چهره ی خود به طرق مختلف بپردازید و یکی از آپشن های موجود در این اپ امکان پیر کردن چهره خودتان است.

اضافه شدن قابلیت های ویرایشی جدید در اپلیکیشن Faceapp نیاز افراد به استفاده از دیگر برنامه ها از این دست را بسیار محدود کرده است. همه این ها به سبب به روز رسانی های پی در پی این برنامه و توان قابل تحسین آن در تغییر چهره است که باعث شگفتی می شود.
 
قابلیت های ویرایشی دیگر
آرایش کردن عکس یا اتصال ریش و سبیل به تصویر و تغییر دادن رنگ موها و گذاشتن عینک و حتی متبسم کردن چهره فرد.

برنامه Faceapp به شرط دسترسی پیدا کردن به گالری، به شکل آنلاین به بررسی عکس های موجود در دستگاه می پردازد.

از این رو اخبار جاسوسی بودن اپلیکیشن Faceapp منتشر شده و کمی شک و تردید در استفاده از این برنامه به وجود آورده است.

بعضی کاربران دستگاه های iOS اذعان کرده اند این برنامه حتی در صورت عدم اجازه برای دستیابی به عکس ها، باز هم توانایی آن را دارد که به گالری دست یابد و آن ها را رصد کرده و تغییرات دلخواه فرد روی عکس را اعمال کند که این موضوع موجبات نگرانی این کاربران را فراهم نموده است.

مدیر عامل کمپانی Faceapp مرتبط با همین موضوع خاطر نشان کرد که تصاویر وارد شده به این برنامه، پس از بررسی، از سرورهای مربوطه حذف خواهند شد و در این زمینه به کاربران اطمینان خاطر داد.؛ اما استقبال چشمگیر افراد از این برنامه حاکی از آن است که چنین موضوعاتی اهمیت زیادی برای آن ها ندارد و قابلیت های برجسته این برنامه، معایبی چون احتمال هک و دسترسی به تصاویر، بدون تایید صاحب دستگاه را کمرنگ کرده است.

البته مدیر عامل Faceapp برای وجاهت بخشیدن بر تولید خود، تاکید کرد که نمی توان این برنامه را با برنامه ی Meitu قیاس کرد، چرا که Faceapp مانند این برنامه، از کاربران اطلاعاتی مانند Location را دریافت نخواهد کرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.