آشنایی با نرم افزارهای تقویت حافظه

در برخی از مواقع عدم داشتن حافظه خوب برای به خاطر سپردن امور روزمره و خصوصا سرکار و در پیش بردن طرح های بسیار مهم کاری می تواند باعث ایجاد شرمندگی و خجالت در افراد شود.در این نوشته بر آنیم که چند نرم افزار مفید برای تقویت حافظه معرفی کنیم.
سه‌شنبه، 7 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزارهای تقویت حافظه

معرفی اپلیکیشن های تقویت حافظه

متخصصان برای تقویت حافظه راه های مختلفی را پیشنهاد می کنند، مثلا میوه های مفید برای تقویت حافظه و یا کتاب خواندن و غیره. اما جالب است بدانید که اپلیکیشن های تقویت حافظه نیز طراحی و توسعه داده شده اند تا افراد را در این رابطه یاری رساند:
 
اپلیکیشن Mind Games
این اپلیکیشن در واقع مجموعه ای بزرگ از انواع و اقسام بازی هاست که بر اساس قوانین و تکنیک های روانشناختی طراحی شده است. در این نرم افزار ۲۲ بازی وجود دارد که به کمک آن می توانید ذهن و حافظه خود را تمرین داده و مهارت های خود را افزایش دهید. در این نرم افزار تاریخچه فعالیت های شما ذخیره می شود تا بتوانید روند پیشرفت خود را مشاهده نمایید.
 
اپلیکیشن Peak Brain Training از بهترین اپلیکیشن های تقویت حافظه
یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت حافظه، اپلیکیشن Peak Brain Training می باشد. در این نرم افزار انواع برنامه ها و بازی های مختلفی وجود دارد که حافظه و مغز شما را به چالش می کشد.

چنانچه حافطه تان ضعیف شده و با مشکلات فراموشی دست و پنجه نرم می کنید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا حافظه خود را تقویت نمایید. خوب است بدانید که این اپلیکیشن بر اساس تحقیقات پزشکی و متخصصین توسعه یافته است و برای رفع مشکلات حافظه ای بسیار کارامد می باشد.
 
اپلیکیشن Peak
اپلیکیشن Peak به شما کمک می کند که هر کدام از مهارت هایی که دوست دارید را تقویت نمایید. بعد از دانلود و نصب آن، از شما درباره علاقه مندی هایتان سوال می شود. سپس از تمامی مغز شما استفاده می کند تا چابکی ذهن را افزایش داده و به تقویت حافظه کمک می کند.

بدون تردید اپلیکیشن های مختلف دیگری وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای تقویت حافظه خود استفاده نمایید.

نرم افزارهایی که در بالا به شما معرفی کردیم، از جمله بهترین اپلیکیشن هایی می باشد که می توانید از آن ها به این منظور استفاده نمایید و به تقویت حافظه خود کمک نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.