چگونه عکسها را در اینستاگرام دانلود و ذخیره کنیم؟

اینستاگرام راهی ساده برای عکس‌برداری و به‌اشتراک‌گذاری لحظه‌هایتان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا در لحظات جذاب آن‌ها شریک باشید.هم‌چنین می‌توانید کاربران دیگری که عکس‌های جذاب و متناسب با سلیقهٔ شما به اشتراک می‌گذارند را دنبال کرده و لذت ببرید.
شنبه، 11 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه عکسها را در اینستاگرام دانلود و ذخیره کنیم؟

نحوه ذخیره عکس در اینستاگرام چگونه است؟

شما برای ذخیره عکس در اینستاگرام دو راه دارید. یکی اینکه همه آن چیزهایی که در پیج خود دارید را به طور یکجا دانلود و ذخیره کنید و یا اینکه (راه دوم) بخشی از آنها را دانلود کنید.
 

ذخیره عکس در اینستاگرام به صورت گروهی

اگر می‌خواهید همه چیزهایی را که در اینستاگرام پست کرده‌ اید، را دانلود کنید، می‌ توانید از یک ابزار ساده در کامیپوتر یا تلفن خود استفاده کنید:

برای استفاده از آن، ابتدا وارد اینستاگرام خود در کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ شوید یا برنامه اینستاگرام گوشی خود را باز کنید.

بر روی آیکون Profile واقع در گوشه‌ سمت راست بالا، کلیک کرده تا صفحه خود را باز کنید؛ سپس روی Settings، در کنار دکمه Edit Profile کلیک کنید.

در منوی باز شده، Privacy and Security را انتخاب کنید.

در اینجا، به پایین لیست، بر روی سربرگ Data Download بروید.

روی Request Download کلیک کنید.

اکنون اینستاگرام اقدام به تهیه یک نسخه پشتیبان از پیج ایسنتاگرام شما می کند و به زودی (به طور تقریبی یک ساعت تا 48 ساعت آینده) بر روی ایمیل شما یک نسخه از تمامی عکس های شما، نظرات، اطلاعات پروفایل و همینطور موارد دیگر ارسال می کند.
 
ذخیره عکس در اینستاگرام به طور انتخابی
در زمان هایی که می خواهید فقط یک عکس، یا عکس های دلخواه خود را انتخاب وذخیره کنید، باید مثل روش قبل وارد صفحه اینستاگرام خود شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

اینستاگرام را باز کرده و پس از پیدا کردن عکس مورد نظرتان، آن را ذخیره کنید.

روی دکمه Menu (علامت سه نقطه) کلیک کرده و Copy Link را برای اضافه کردن آن به کلیپ بورد خود انتخاب کنید.

سپس Chrome یا هر مرورگر اندرویدی دیگر که روی گوشی نصب کرده اید را باز کنید.

وارد برنامه DownloadGram شوید.

برای موارد نمایش داده شده گزینه Paste، تنها باید انگشت خود را بر روی فیلد متن نگه‌ دارید.

سپس بر روی Download ضربه زده و Download image را انتخاب کنید.

اگر از مرورگر کروم استفاده می‌ کنید، تصویر باید در عرض چند ثانیه دانلود شود. برای باز شدن آن، یک اعلان در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

اگر پس از دانلود متوجه شدید که فایل شما، در دسترس تان نیست، بهتر است سری به پوشه دانلود هایتان بزنید.

این کار را می توانید با ضربه زدن روی گزینه Download، از منوی مربوط به Chrome یا با استفاده از File Explorer برای پیدا کردن پوشه دانلود،انجام دهید.
 

دانلود و دخیره عکس در اینستاگرام

برای ذخیره عکس های اینستاگرام در کامپیوتر ، نیاز به برنامه DownloadGram، دارید. این برنامه روی دسکتاپ یا لپ تاپ شما نیز کار می‌ کند.

فقط بر روی دکمه Share در پست اینستاگرام کلیک کرده و Copy Link را انتخاب کنید؛ سپس آن را در DownloadGram قرار داده تا تصویر باز شود.

شما می توانید از برنامه های دیگری برای دریافت و دانلود عکس ها و ویدئوها نیز استفاده کنید.
 

برنامه Instg Download

حتما برایتان پیش آمده که در هنگام گشت و گذار در اینستاگرام از عکس یا فیلمی خوشتان آمده اما نتوانسته باشید آن را ذخیره نمایید نرم افزار اندروید Insta Download – Video & Photo مشکل شما را به راحتی حل می کند.

با نصب نرم افزار اندروید Insta Download – Video & Photo می توانید هر عکس و یا فیلمی از اینستاگرام را به راحتی دانلود نمااید و در دستگاه اندرویدتان ذخیره کنید.

برای ذخیره تصویر ها و فیلم های اینستاگرام احتیاج به ورود به حساب شخصی در اینستاگرام با این نرم افزار ندارید و تنها با دو مرحله ی ساده می توانید عکسها و فیلمهای اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید.

برای ذخیره عکسها و فیلم های اینستاگرام کافیست لینک عکس یا فیلم را از اینستاگرام کپی کنید و در باکس مخصوص لینک در نرم افزار اندروید Insta Download – Video & Photo بچسبانید سپس گزینه Download را انتخاب نمایید تا عکس یا فیلم مورد نظرتان دانلود شود.

عکسها و ویدیوهای دانلود شده در دو سربرگ مختلف و به صورت جداگانه نمایش داده میشوند شما میتوانید فایل های دانلود شده را در انواع شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید.
 
برخی از مهم ترین ویزگی های نرم افزار اندروید Insta Download – Video & Photo
دانلود و ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام – عدم احتیاج به ورود به حساب شخصی در اینستاگرام با این نرم افزار – دانلود و ذخیره تصویر و فیلم از اینستاگرام با دو مرحله – نمایش عکس و فیلم دانلود شده در دو سربرگ جداگانه – اشتراک گذاری فایل ها در انواع شبکه های اجتماعی – رابط کاربری آسان
 

برنامه Insatsave

نرم افزار اندروید InstaSave یک نرم افزار در زمینه ذخیره سازی عکس ها و فیلم های موجود در اینستاگرام می باشد.

یکی دیگر از نرم افزار هایی که مکمل شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد نرم افزار اندروید InstaSave بوده که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به سادگی، تمام تصویرها و ویدیو های مورد علاقه و نیاز تان را در حافظه دستگاه تان سیو کنید و حتی از این اطلاعات پشتیبان بگیرید.

هم چنین با استفاده از نرم افزار اندروید InstaSave شما قادر به ارسال کردن عکس ها و فیلم های ذخیره شده تان می باشید.

اگر شما هم از کاربران اینستاگرام هستید ما این برنامه بسیار مفید را به شما کاربران گرامی پیشنهاد می کنیم.
 
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید InstaSave :
– دانلود عکس و فیلم های موجود در اینستاگرام– امکان ذخیره عکس ها در کارت sd – سرعت دانلود بسیار خوب – امکان دریافت جزییات عکس های ذخیره – امکان ارسال و اشتراک گذاری مجدد عکس ها و فیلم های دیگر کاربران – نمایشگر تصویر بسیار شگفت انگیز – پیشخوان زیبا و بسیار ساده جهت مدیریت عکس ها و فیلم های ذخیره شده – امکان جستجو برای عکس و ویدیو مورد نظرتان.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.