چگونگی حذف اکانت لینکدین

لینکدین شبکه‌ی اجتماعی مخصوص اهالی کسب و کار است. نسخه‌ی اولیه‌ی لینکدین در سال ۲۰۰۲ ساخته و در سال ۲۰۰۳ به‌صورت رسمی افتتاح شد. داندولف، مدیرعامل کنونیِ لینکدین قبلا مدیر اجرایی یاهو بود. لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وب‌گاه سوشیال دات نت بوده، تاسیس شد.
دوشنبه، 13 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی حذف اکانت لینکدین

حذف اکانت لینکدین

شرایط مختلفی ممکن است باعث شود تا ما مجبور به حذف اکانت کاربری خود از یک شبکه اجتماعی شویم.

به همین علت تمامی شبکه های شبکه های اجتماعی معتبر و محبوب، این امکان را در نسخه های مختلف خود برای کاربرانشان فراهم کرده اند.

برای حذف اکانت لینکدین نیز شما می توانید هم از طریق نسخه وب و هم از طریق اپلیکیشن لینکدین، اقدام به حذف حساب کاربری خود نمایید.

لینکدین تنها یک گزینه دائمی و کامل برای حذف اکانت در اختیار کاربران خود قرار داده است.

به عبارت ساده تر ما در لینکدین نمی توانیم مثل پینترست حذف اکانت موقت داشته باشیم و تنها گزینه در دسترس، حذف اکانت دائمی است.

به این ترتیب قبل از اقدام به حذف حساب کاربری، حتما از این کار اطمینان حاصل کنید که در صورت پشیمانی، دیگر راه بازگشتی نخواهد بود.

هنگامی که شما در لینکدین حساب کاربری خود را پاک می کنید، تمامی ارتباطات، پیام ها و اطلاعات شما در این شبکه اجتماعی پاک خواهد شد و دیگر با نام کاربری شما، هیچ اطلاعاتی در سرورهای این شبکه اجتماعی، وجود نخواهد داشت.

بنابراین این عمل غیر قابل بازگشت بوده و باید در آن دقت داشت.
 

حذف اکانت لینکدین از طریق اپلیکیشن

 
ورود به حساب کاربری
ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن لینکدین مراجعه کرده و سپس از بالای صفحه، گزینه Me را که در تصویر مشخص شده است، انتخاب کنید.
 
ورود به تنظیمات
در این مرحله از بالای صفحه و سمت راست، گزینه Settings را انتخاب کنید تا به بخش تنظیمات حساب کاربری خود وارد شوید.
 
انتخاب گزینه حذف حساب
در این مرحله، در همان تب Account، صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه Close Account را از پایین صفحه انتخاب کنید.
 
تایید عملیات حذف حساب
در این مرحله روی گزینه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید.
 
انتخاب دلیل حذف حساب
در مرحله بعدی از شما سوالی مبنی بر این که چرا قصد دارید تا حساب کاربری خود را پاک کنید، از شما پرسیده می شود، یکی از گزینه ها را انتخاب کرده (برای سرعت در انجام کار، پیشنهاد می شود گزینه اول را انتخاب کنید) و سپس روی گزینه “Next” لمس کنید.
 
وارد کردن پسورد
این مرحله، آخرین مرحله حذف اکانت لینکدین بوده و باید در آن پسورد ورود به حساب کاربری خود را وارد کنید. پس از وارد کردن پسورد، گزینه عدم دریافت ایمیل از طرف لینکدین را در صورت تمایل فعال کرده و سپس گزینه Done را انتخاب کنید تا بدین ترتیب عملیات حذف حساب کاربری به اتمام برسد.

با انجام این کار حساب کاربری شما به طور کامل پاک خواهد شد و به صفحه اول و ثبت نام در لینکدین هدایت می شوید.

در صورت تمایل در این صفحه می توانید حساب کاربری دیگری ایجاد کرده و یا به طور کلی از برنامه خارج شده و آن را نیز حذف کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.