چگونه در پینترست اکانت بسازیم؟

پینترست نام وب‌سایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک‌گذاری تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقهٔ خود به اصطلاح پین کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم ریپین کنند. اعضا می‌توانند کل تصاویر پین شده به یک بورد خاص متعلق به یک نفر را دنبال کنند.
سه‌شنبه، 14 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در پینترست اکانت بسازیم؟

ساخت اکانت پینترست

خوشبختانه برای ورود به شبکه اجتماعی پینترست و استفاده از امکانات آن در کشور ایران، هنوز محدودیتی ایجاد نشده است و کاربران به سادگی می توانند از آن استفاده کنند.

برای کار با این شبکه اجتماعی و مشاهده پست هایی که در آن توسط دیگران منتشر شده است، ابتدا لازم است که یک حساب کاربری پینترست داشته باشید که ساخت آن بسیار ساده بوده و در عرض چند دقیقه قابل انجام است.

شما می توانید هم از طریق سیستم کامپیوتری و دسکتاپ خود و هم از طریق تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن پینترست، اقدام به ساخت اکانت پینترست نموده و از کار با این شبکه اجتماعی لذت ببرید. ما در اینجا نحوه ساخت حساب در این شبکه را به شما آموزش خواهیم داد.
 

ساخت اکانت پینترست در موبایل

برای ساخت اکانت شبکه اجتماعی پینترست در گوشی های اندروید و آیفون، قبل از هر چیز نیاز است که ابتدا آخرین نسخه از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

برای این منظور شما می توانید از طریق لینک زیر یا از طریق گوگل پلی و اپ استور اقدام کنید. پس از نصب اپلیکیشن پینترست روی تلفن همراه خود، حال می توانید به ترتیب مراحل زیر عمل کنید.

برنامه Pinterest را اجرا کرده و سپس آدرس ایمیل خود را وارد کرده و گزینه Continue را انتخاب کنید. (اگر حساب گوگل یا فیسبوک شما روی تلفن همراهتان همگام سازی شده است، می توانید از طریق این دو حساب نیز اقدام به ساخت اکانت پینترست خود نمایید.)

در مرحله بعد باید یک پسورد مطمئن را برای ورود به حساب کاربری خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب پسورد، باید نام خود را نیز به طور کامل وارد کنید.

در بخش بعدی سن خود را وارد کنید. ترجیحا محدوده سنی بالاتر از 18 سال را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی باید جنسیت خود را انتخاب کنید. (گزینه Female برای بانوان و گزینه Male برای آقایان استفاده می گردد. در غیر اینصورت گزینه Custom را انتخاب کنید.)

در بخش بعدی باید کشور خود را انتخاب کنید.

در این مرحله اکانت پینترست شما ساخته شده است و اکنون می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

حال باید از میان موضوعاتی که به شما پیشنهاد شده، حداقل 5 مورد را به عنوان موضوع مورد علاقه خود انتخاب کنید تا پست های نمایش داده شده برای شما، بر اساس موضوعات انتخابی شما باشند.

این لیست در آینده نیز قابل ویرایش خواهد بود. پس از انتخاب موارد مورد علاقه، گزینه Next را انتخاب کنید.

پس از انتخاب موضوعات مورد نظر خود، حال صفحه پینترست به شما نمایش داده شده و می توانید به پست های آن دسترسی داشته باشید.

در بخش Following، شما می توانید صفحاتی که دنبال می کنید را مشاهده کرده و در صورت تمایل صفحاتی را به آن بیافزایید.

در بخش Notification پیام های دریافتی شما نمایش داده می شود و در بخش Saved می توانید پست هایی را که برای خود ذخیره کرده اید را به همراه ویرایش های لازم برای اکانت خود مشاهده کنید.

برای اضافه کردن تصویر پروفایل، کافی است به بخش Saved رفته و از آنجا روی گزینه تصویر پروفایل که با اول نام شما نمایش داده شده است، کلیک کنید و سپس از میان گزینه های نمایش داده شده، گزینه Update profile picture را انتخاب نمایید.

با استفاده از همین مراحل ساده، شما موفق به ساخت اکانت پینترست مربوط به خود شده اید و از این پس می توانید در این شبکه اجتماعی نیز فعالیت های مفید داشته باشید.

توجه داشته باشید که با اینکه شبکه اجتماعی پینترست تقریبا مشابه اینستاگرام است اما تفاوت های کلیدی نیز با آن دارد و بیشتر برای کسب و کارها طراحی شده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

اما این بدان معنی نیست که کاربران معمولی نتوانند از آن استفاده کنند. در پینترست کاربران زیادی وجود دارند که فعالیت خود را همچون اینستاگرام انجام داده و پست های معمولی خود را برای به اشتراک گذاری با دوستان یا دیگر اعضای پینترست، منتشر می کنند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.