چگونگی ساخت اکانت برای برنامه لینکدین

شبکه اجتماعی و حرفه ای لینکدین در سال2003 افتتاح شد. استراتژی این شبکه از همان ابتدا با هدف ساخت شبکه ای حرفه ای از افراد مختلف در تخصص های متفاوت و اکانت تجاری در لینکدین که مشغول به کار هستند پایه گذاری شده است .در سال 2015 تعداد اعضای این شبکه به بالای 400 میلیون کاربر رسید و به اصلی ترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی مبدل شد. در ادامه با نحوه عضو شدن در لینکدین و چگونگی ساخت یک صفحه تجاری آشنا می شویم.
جمعه، 17 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی ساخت اکانت برای برنامه لینکدین

ساخت اکانت شخصی لینکدین

برای ساخت اکانت لینکدین می توان هم از اپلیکیشن گوشی و هم از طریق وب سایت رسمی لینکدین، اقدام نمود.

ما در این جا نحوه ساخت اکانت را با استفاده از وب سایت رسمی لینکدین آموزش داده و سپس چگونگی ایجاد یک صفحه تجاری در لینکدین را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای ساخت اکانت لینکدین ابتدا به وب سایت رسمی لینکدین به آدرس linkedin.com وارد شده و سپس به ترتیب زیر پیش خواهیم رفت.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

ساخت اکانت لینکدین

وارد کردن اطلاعات اولیه

در مرحله اول پس از ورود به صفحه اصلی سایت، باید  اطلاعات خود را از قبیل نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل وارد کرده و سپس یک پسورد مطمئن نیز برای ورود به حساب کاربری خود در نظر بگیرید. سپس گزینه “Join now” را انتخاب کنید.
 
انتخاب کشور
در مرحله بعد، وارد صفحه ای می شوید که درفرم آن باید کشور خود را انتخاب کرده و یک کد پستی را در آن وارد کنید. سپس گزینه “Next” را انتخاب کنید.
 
انتخاب شغل
در مرحله بعد باید اطلاعات شغلی خود را وارد کنید. این اطلاعات باید دقیق و مطابق با شغلی باشند که با استفاده از آن می خواهید در لینکدین شناخته شوید.

اگر دانشجو هستید، گزینه “I’m a student” را انتخاب کنید و سپس گزینه “Continue” را کلیک کنید.
 
ورود به حساب کاربری
در این مرحله حساب کاربری شما ساخته شده است و اکنون می توانید با استفاده از ایمیل و پسوردی که در ابتدا انتخاب کرده بودید، به حساب کاربری خود متصل شوید.
 
ورود اطلاعات تلفن همراه
پس از اولین ورود به حساب کاربری، لینکدین از شما می خواهد تا شماره تلفن خود را برای احراز هویت دو مرحله ای، وارد کنید.

شما می توانید با انتخاب گزینه “Skip” از این مرحله گذر کنید. اما برای امنیت بیشتر، پیشنهاد می شود که این گزینه را پر کنید.

اکنون شما وارد حساب کاربری خود در لینکدین شده و می توانید از امکانات مختلف این شبکه اجتماعی که بیشتر در زمینه معرفی تخصص شما به دیگران و بهره بردن از تجربه کاری دیگران است، استفاده کنید.

شما می توانید از طریق گزینه “Start a post” اولین پست خود را به اشتراک گذاشته و از طریق گزینه دوربین در سمت چپ صفحه، یک تصویر پروفایل برای خود انتخاب کنید.
 

ویرایش اطلاعات حساب کاربری لینکدین

از طریق گزینه “My Network” در بالای صفحه نیز می توانید به بخش جستجوی افراد رفته و مطابق با زمینه کاری خود، دیگر کاربران لینکدین را یافته و در صورت تمایل به آن ها درخواست ارتباط یا کانکشن، ارسال کنید.

پس از پذیرش درخواست شما، این افراد می توانند پست های شما را مشاهده کرده و شما نیز می توانید به پست های ایشان دسترسی داشته باشید.
 

ساخت اکانت تجاری لینکدین

یکی از امکاناتی که لینکدین برای کاربران خود فراهم نموده است، امکان ساخت اکانت شرکتی یا تجاری در لینکدین است.

به این ترتیب اگر شما صاحب کسب و کار یا شرکت خاصی هستید، می توانید برای آن یک صفحه اختصاصی ایجاد کرده و به این ترتیب کسب و کار خود را به تمام دنیا، بشناسانید.

قابلیت اکانت تجاری را اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی نیز دارند اما لینکدین به طور تخصصی تری این موضوع را دنبال می کند.

برای ساخت یک اکانت شرکتی در لینکدین ابتدا باید یک حساب شخصی در آن ایجاد نمود و سپس از طریق منوی بالای صفحه، گزینه “Work” را انتخاب نمود و سپس گزینه “Create a Company Page” را از منوی باز شده انتخاب کنید.

اگر به اینباکس ایمیل خود مراجعه کرده و ایمیلی که از طرف لینکدین برایتان ارسال شده است را تایید کرده باشید، اکنون صفحه ای مطابق شکل زیر به شما نمایش داده می شود که باید در آن نوع کسب و کار خود را مشخص کنید.

اگر صاحب کسب و کار های معمولی هستید، گزینه Small Business را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی باید اطلاعات مربوط به بیزینس خود را وارد کرده و سپس گزینه “Create Page” را انتخاب کنید تا صفحه بیزینس شما ساخته شود و به این ترتیب بتوانید از مزایای ساخت یک اکانت تجاری در لینکدین بهره مند شوید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.