چگونگی ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

شاید کمی دوره آن که بخواهیم پیامک بفرستیم گذشته باشد اما، هنوز هم مواردی وجود دارد که باید برای راه انداختن کارمان از پیامک استفاده کنیم . در حال حاضر با وجود برنامه ها یی که امروزه با آن سر و کار داریم دیگر نیاز نیست که برای جواب دادن به پیامک ، گوشی خودتان را بردارید . می توانید از روی کامپیوتر شخصی تان و یا حتی تبلتتان جواب پیامک را بدهید .
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

برای ارسال پیامک یا اس ام اس از طریق کامپیوتر نیاز است که شما اپلیکیشن خاصی را روی تلفن همراه اندروید یا آی او اس خود نصب کنید.

پس از نصب آن می توانید از طریق همگام سازی اپلیکیشن و کامپیوتر خود، از لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ خود برای ارسال پیامک استفاده کنید.

البته برنامه های دیگری نیز هستند که امکان ارسال پیامک از طریق کامپیوتر را می دهند اما برای کار با آن ها لازم است که برنامه مورد نظر روی تلفن همراه مقصد نیز نصب شده باشد که عملا استفاده از آن برنامه را بی فایده می کند.

البته در این میان برنامه هایی همچون برنامه Textnow نیز وجود دارند که علاوه بر امکان ارائه شماره مجازی، امکان ارسال پیامک را نیز با استفاده از این شماره به کاربر می دهند و به این ترتیب کاربر می تواند با استفاده از این برنامه از طریق کامپیوتر خود اقدام به ارسال پیامک نماید.

همچنین شما می توانید از طریق پنل های اس ام اس نیز اقدام به ارسال پیامک انبوه از طریق کامپیوتر خود نمایید.

برای این منظور می توانید یک پنل مطابق با نیاز خود خریداری کرده و متن پیامک خود را نوشته و برای شماره های مخاطبین خود ارسال کنید.

اما ما در اینجا تنها قصد بررسی یک روش ساده و بدون هزینه را برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر داریم که باعث می شود شما بتوانید از طریق کامپیوتر و تلفن همراه خود، متن اس ام اس مورد نظر خود را نوشته و آن را برای مخاطبین مورد نظر خود ارسال کنید.

دقت داشته باشید که در این روش پیامک های ارسالی شما، با شماره خود شما به گیرنده نمایش داده می شود.
 

استفاده از برنامه Android Message

اندروید مسیج یک برنامه اندرویدی است که به کاربران خود اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم کامپیوتری یا سایر دستگاه های خود که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، اقدام به ارسال اس ام اس نمایند.

برای استفاده از این برنامه، تنها کافی است برنامه اندروید مسیج را روی تلفن همراه اندوریدی خود نصب کرده و سپس از طریق مرورگر دستگاه دیگر خود که حتی می تواند یک گوشی آیفون، مک بوک یا لپ تاپ باشد، اقدام به ارسال اس ام اس نمایید.

برای این منظور ابتدا برنامه Android Message را دانلود کرده و سپس به ترتیب زیر عمل می کنیم

1.دانلود برنامه Android Messages

2.زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

3.برنامه اندروید مسیج را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

4.به وب سایت Android Message به نشانی messages.android.com وارد شوید.

در اپلیکیشن اندروید مسیج که در تلفن همراه خود نصب کرده اید، روی گزینه “سه نقطه” لمس کرده و از میان گزینه های نمایش داده شده، گزینه “Messages for Web” را انتخاب کنید.

روی گزینه “Scan QR code” لمس کرده و سپس دوربین تلفن همراه خود را مقابل کد QR که در وب سایت اندروید مسیج در مرحله دوم نمایش داده شده است، قرار دهید تا گوشی شما بتواند کد مربوطه را اسکن کند.

حال از طریق مرورگر خود، می توانید مخاطبین و پیام های ارسالی و دریافتی خود را مشاهده کنید. در این مرحله می توانید یکی از مخاطبین خود را انتخاب کرده و از طریق کامپیوتر خود برای او اقدام به ارسال پیامک کنید.

اگر در وب سایت اندروید مسیج، گزینه “Remember this computer” را روشن کنید، دیگر برای ارسال پیامک از طریق این کامپیوتر نیاز به اسکن دوباره QR کد نبوده و می توان به راحتی با اتصال به مرورگر کامپیوتر خود، سریعا اقدام به ارسال پیامک نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.