اپلیکیشن بیدزیلا چیست؟

بیدزیلا یک حراجی آنلاین است که در آن مدل جدیدی از فروش کالا و خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود. به عبارت بهتر، کاربران به جای اینکه کالای مورد نظر خود را از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنند، می‌توانند در بیدزیلا ثبت‌نام و در حراج کالای موردنظر خود شرکت کنند.
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اپلیکیشن بیدزیلا چیست؟

معرفی بیدزیلا

بیدزیلا یک حراجی آنلاین است که کاملا قانونی کار می کند. 

این برنامه با هدف فروش انواع کالاها و خدمات به صورت مزایده آنلاین وارد بازار شده است و همواره سعی کرده لذت یک خرید هیجان‌انگیز را برای مشتریان با تخفیف های ویژه به ارمغان آورد.

این برنامه دارای نماد اعتماد الکترونیک، نماد رسانه های دیجیتال و پروانه کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی است. 

اگر به دنبال راه ارتباط و تماس با آن ها بگردیم، به راحتی شماره تماس و آدرس شرکت را در سایت یا اپلیکیشن های آن پیدا می کنیم.

هنگامی که روی ای نماد بیدزیلا در فوتر سایت کلیک کنیم، متوجه می شویم که این سایت متعلق به شرکت کسب و کارهای شمیم سپهر است و به صورت شرکتی اداره می شود، و مشخصات شرکت به صورت کامل در آن درج شده است. 

بیدزیلا در اول اسفند 1396 شروع به کار کرده و به عنوان یک استارتاپ موفق تا کنون بیش از 1500 حراج برگزار کرده است و  در این مدت کوتاه 9 ماهه کاربران آن از مرز 45000 نفر گذشته است.

نکته دیگر راجع به بیدزیلا این است که کالاهای به حراج گذاشته شده صد در صد نو و اصل بوده و کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم برقی شخصی و آن دسته از کالاهایی که به طور معمول باید دارای گارانتی باشد، از شرکت های اصلی و با بهترین گارانتی ها به کاربران عرضه می شود.
 

نحوه کار بیدزیلا

بیدزیلا یک نوع کسب و کار در زمینه حراجی‌ های آنلاین است. به این مفهوم که کالاهای نو و اورجینال و همچنین کالاهای معمولا پر مخاطب و پر طرفدار را با قیمت‌ های خیلی پایین، به عنوان قیمت‌های پایه، به حراج می‌گذارد. افراد علاقه مند با ثبت نام و شرکت در حراجی به رقابت با یکدیگر می‌ پردازند.

برنده رقابت قیمت بسته شده را پرداخت کرده و کالا را خریداری می کند. معمولا تخفیف های بین 20 تا 80 درصد داده می شود و خیلی کالاها به صورت 60 یا 70 درصد تخفیف خریداری می شود. این کار برای کاربران بسیار پرهیجان است، خصوصا برای آنها که اهل ریسک و اهل هیجان بازی هستند.

کسانی که برنده نمی شوند به این معنی نیست که پولشان را از دست خواهند داد. در واقع بازنده در بیدزیلا معنایی ندارد. برای مثال، فردی در مزایده یک گوشی 5 میلیونی در بیدزیلا شرکت می کند و امکان دارد آن را با قیمت 2 میلیون یا 2 ونیم میلیون و یا 3 میلیون تومان برنده شود.

اما اگر برنده نشود، 150 درصد آن مبلغی که برای ورود به حراج داده، به عنوان کوپن خرید در اختیار وی قرار می گیرد و می تواند از آن کوپن برای خرید آن کالا استفاده کند. بنابراین این برنامه بازنده ندارد و همه برنده هستند، یکی با تخفیف بالاتر و یکی هم با تخفیف کمتر. 
 

بسته های شرکت در حراجی بیدزیلا

برای شرکت در حراجی ابتدا باید یکی از بسته های پیشنهادی بیدزیلا را انتخاب و خرید نمایید. بسته های پیشنهادی با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در حراجی نمایش داده می شود و تعداد و مشخصات آن از یک کالا به کالای دیگر متفاوت است.

معمولا بسته های پیشنهادی برای هر کالا به سه بخش طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شود. هر بسته دارای یک بلیط برای شرکت در حراجی آن کالا و یک کوپن تخفیف به ارزش 150% مبلغ پرداختی است.

هر بسته دارای قیمت مخصوص به خود است که متناسب با ویژگی های آن بسته تعیین و ارزش گذاری شده است.

بلیط شرکت در حراجی به شما این امکان را می دهد که در زمان حراج بتوانید در حراجی شرکت کرده و پیشنهاد ثبت کنید و با سایر شرکت کنندگان به رقابت بپردازید، و در صورت خوش شانس بودن و رعایت نکات حراج، برنده حراجی شوید.

توجه داشته باشید که تعداد پیشنهادهای شما محدود است و تعداد آن در زمان خرید بسته مشخص می شود. بیشترین تعداد پیشنهاد در بسته های طلایی، بعد نقره ای و سپس بسته های برنزی قرار دارد.

کوپن تخفیف که بلافاصله پس از اتمام حراجی برای شما فعال می شود، امکان خرید همان کالای حراجی ولی با قیمت کمتر از بازار را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید کالای مذکور را با تخفیفی معادل مبلغ کوپن تخفیف خود، در مدت محدود، از فروشگاه بیدزیلا خریداری نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما