چگونگی ارسال گیف در اینستاگرام

این روزها گیف ها همه جا هستند و از آن ها برای رساندن مفهوم های مختلف به صورت گسترده استفاده می شود. البته این تصاویر متحرک و بی صدا چندان هم تازه وارد نیستند و چند سالی هست که از تاریخ تولدشان می گذرد.
دوشنبه، 20 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی ارسال گیف در اینستاگرام

نحوه ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام اولین بار از فایل های گیف در استوری های خود استفاده نمود و به کاربران خود اجازه داد تا در هنگام پست استوری، فایل های گیف را نیز به استوری خود اضافه کنند.

اما در دایرکت چت این ویژگی وجود نداشت و کاربران نمی توانستند فایل های گیف را در هنگام چت ارسال کنند.

به تازگی و در آخرین نسخه اینستاگرام، قابلیت ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام اضافه شده است و به این ترتیب کاربران می توانند از این پس در محیط دایرکت چت اینستاگرام نیز، فایل های گیف مورد نظرشان را برای دوستان خود ارسال کنند.

برای ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام ، حتما نیاز است که اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه موجود بروز رسانی کنید.

پس از بروز رسانی اینستاگرام، حال طبق آموزش های زیر پیش بروید تا بتوانید گیف های مورد نظر خود را برای دوستان خود در دایرکت اینستاگرام، ارسال نمایید.

در اینستاگرام خود به بخش دایرکت چت رفته و یکی از مخاطبین خود را برای ارسال پیام انتخاب کنید.

به باکس نوشتن پیام مراجعه کرده و از گزینه های کنار باکس، گزینه GIF را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه GIF ، یک سری تصاویر متحرک برای شما نمایش داده می شود که با چپ و راست کشیدن انگشت خود می توانید یکی از گیف ها نمایش داده شده را انتخاب کرده و برای مخاطب خود ارسال کنید.

با تایپ کردن عبارات مختلف، می توانید گیف های مربوط به همان عبارت را نیز جستجو کرده و یکی از آن ها را برای ارسال در نظر بگیرید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اینستاگرام تنها به شما اجازه می دهد تا از میان گیف هایی که خودش پیشنهاد می دهد، یک گیف برای ارسال انتخاب کنید.

به این ترتیب همچون تلگرام شما قادر نخواهید بود تا از میان گیف هایی که قبلا ذخیره کرده اید، یک گیف انتخاب کنید.

برای ارسال گیف های مورد نظر و ذخیره شده خود در اینستاگرام، لازم است که از طریق ارسال فایل جداگانه اقدام کنید و گیف مورد نظر را همچون عکس، برای دوستان خود ارسال کنید.

توجه داشته باشید که اگر گزینه ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام برای شما نمایش داده نمی شود، احتمالا به خاطر عدم بروز بودن اپلیکیشن اینستاگرام شما است.

همچنین در برخی موارد نیز ممکن است مشکل از آی پی شما باشد که با استفاده از ابزار تغییر دهنده آیپی می توانید این مشکل را مرتفع کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.