چگونه میتوان پرفکت مانی خریداری کرد؟

پرفکت مانی(Perfect Money)، یک سیستم مالی آنلاین ارایه دهنده پول الکترونیک و کیف پول الکترونیک است.توسط پرفکت مانی می توانید پرداختهای ارزی خود را در وبسایت های مختلف که پذیرنده این پول الکترونیک هستند انجام دهید.
دوشنبه، 20 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه میتوان پرفکت مانی خریداری کرد؟

آموزش خرید پرفکت مانی

همانطور که احتمالا بدانید، به سبب اعمال تحریم های یک جانبه از سمت امریکا، امروزه بسیاری از سرویس های مرتبط با خدمات پولی، با ایران همکاری نکرده و به همین سبب امکان شارژ و ارسال پول به حساب پرفکت مانی را نخواهید داشت. در این شرایط تنها راهکار فعلی، استفاده از ظرفیت صرافی های آنلاین برای تبدیل واحد پولی و شارژ حساب پرفکت مانی است.

برای این منظور ما ابتدا باید یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنیم.

پس از ساخت حساب، حال نوبت به شارژ حساب می رسد که به طور مستقیم و از سایت خود پرفکت مانی برای ما ایرانیان، قابل انجام نخواهد بود.

برای این منظور ما باید یک صرافی معتبر و قابل اطمینان را برای خرید پرفکت مانی و شارژ حساب خود انتخاب کرده و پس از آن واحد پول ریالی خود را به واحد پولی پرفکت مانی مورد نظر خود، نظیر دلار پرفکت مانی یا یورو پرفکت مانی، تبدیل کنیم.

برای شارژ حساب پرفکت مانی، ما به شما وب سایت Pay98 را معرفی می کنیم. برای کار با Pay98 و خرید پرفکت مانی با استفاده از این سرویس، ابتدا باید یک حساب در پی 98 ایجاد کنید.

هزینه ساخت حساب کاربری در Pay98 رایگان بوده و نیازی به پرداخت مجدد هزینه، نخواهد بود.
 

آموزش خرید پرفکت مانی در Pay98

پس از آنکه حساب کاربری خود را در سایت Pay98 ایجاد نمودید، حال باید به پنل کاربری خود مراجعه کرده و سپس از بخش خدمات پرفکت مانی، گزینه شارژ حساب پرفکت مانی را انتخاب کنید.

در این بخش می توانید از طریق گزینه میزان ارز مقدار پرفکت مانی مورد نظرتان را وارد کرده و پس از مشاهده میزان مبلغ قابل پرداخت ، شناسه کیف پول یا همان حساب پرفکت مانی خود را وارد کرده و گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه ثبت درخواست، درخواست شما برای خرید پرفکت مانی در وب سایت پی98 ثبت خواهد شد و اگر مشکل احراز هویت نداشته باشید، مبلغ مورد نظر به صورت آنی به حساب پرفکت مانی شما انتقال داده می شود. توجه داشته باشید که در صورت عدم احراز هویت کامل، فرایند واریز به حساب پرفکت مانی، ممکن است با کمی تاخیر انجام شود.
 

احراز هویت کامل برای خرید پرفکت مانی به صورت آنی

همانطور که در بخش آموزش خرید پرفکت مانی اشاره شد، برای واریز آنی به حساب پرفکت مانی خود از طریق وب سایت Pay98 لازم است که حتما حساب کاربری شما به صورت 100 درصد، احراز هویت شده باشد.

برای این منظور در پنل کاربری خود، روی گزینه پروفایل کلیک کنید و بخش های مورد نیاز را پر کنید. هنگامی که تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنید، پشتیبانان وب سایت پی98 با شما تماس گرفته و پس از تایید، پروفایل کاربری شما به صورت 100 درصد احراز خواهد شد.

در این هنگام شما می توانید به صورت آنی و لحظه ای، اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و حساب پرفکت مانی خود را شار کنید.

لازم به ذکر است که در صورت عدم انجام فرایند احراز هویت به صورت کامل، در خرید پرفکت مانی با محدودیت مواجه خواهید شد و در نتیجه نمی توانید از یک مبلغ خاصی بیشتر، خرید داشته باشید.

برای جلوگیری از اینگونه مشکلات و همچنین بالا رفتن میزان امنیت حساب کاربری خود، پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید، حتما حساب کاربری پی98 خود را به صورت 100 درصد احراز کنید تا به این ترتیب از تخفیف های ویژه کاربران نیز بهره مند شوید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.