رئیس قوه قضائیه: فساد برای همه رنج آور و مصیبت آور شده است| دستگاه قضا با حاشیه سازی متوقف نمیشود!

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: همواره دشمنان از تفرقه سو استفاده کردند و ایجاد فرقه‌ها برای آن است که بین امت اسلامی اختلاف بیوفتد.
دوشنبه، 20 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئیس قوه قضائیه: فساد برای همه رنج آور و مصیبت آور شده است| دستگاه قضا با حاشیه سازی متوقف نمیشود!
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه عالی مسئولان قضایی با اشاره به وحدت بین امت اسلامی اظهار کرد: امروز وحدت در بین امت اسلامی و همه اقشار جامعه امری بسیار مهم ضروری است.

او ادامه داد: همواره دشمنان از تفرقه سو استفاده کردند و ایجاد فرقه‌ها برای آن است که بین امت اسلامی اختلاف بیفتد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به تحرکات دشمنان اسلام گفت: تحرکاتی که دشمنان سال‌های اخیر در منطقه داشتند به دلیل تفرقه‌های امت اسلامی و سو استفاده دشمنان از این تفرقه‌ها بوده است.
رئیسی با بیان اینکه امروز پیش از همیشه ضرورت وحدت مورد متوجه است گفت: امام بزرگوار ما و مقام معظم رهبری به موضوع تقریب در بین ملت‌های مسلمان تاکید داشته‌اند و این موضوع به عنوان نکته محوری باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: مسئله تقریب بین مذاهب و ملت‌ها، دولت‌های اسلامی و هرچه نزدیک‌تر شدن ملت‌ها به یکدیگر و شناختن ترفند‌های دشمن یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است.

رئیس قوه قضائیه مطرح کرد: هر کسی به نام مدیر در جمهوری اسلامی خدمتگزاری می کند، حقیقتا باید بداند توقع مردم از همه دستگاه ها، ادارات و سازمان های اداری این است که بدون هرگونه شائبه فسادی بتوانند به مردم خدمت کنند.

او با اشاره به اینکه امروز مسئله فساد برای همه رنج آور و مصیبت آور شده است، گفت: دستگاه قضایی هم مصمم است تا این مسئله را دنبال کند و هیچگونه حاشیه و حاشیه سازی ما‌ را گرفتار نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی‌ عنوان کرد: حاشیه سازی نباید دست اندرکاران قوه قضائیه را در مبارزه با فساد گرفتار کند و این موضوع نباید مسئله شود.
او مطرح کرد: لذا مصمم تر از همیشه به صورت قاطع در مبارزه با فساد کار را دنبال خواهیم کرد و مردم را در جریان‌ اتفاقات قرار خواهیم داد .

رئیس قوه قضائیه افزود: برنامه ما این است که هر موردی که به سرانجام رسیده را در جریان موضوعات قرار دهیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.