روش حل خطای Too Many Attempts تلگرام

با توجه به مسدود شدن پیام رسان پرطرفدار تلگرام در کشورمان، امکان دریافت کد تاییدی که هنگام ثبت نام در این برنامه لازم است وجود ندارد. از آنجا که هنوز عده ی زیادی از کاربران موفق به انتقال اطلاعات خود از تلگرام به سایر پیامرسان های داخلی نشده اند، درخواست های بسیاری مبنی بر روش های حل این مشکل داشتیم. در این مقاله راهکارهای مختلفی برای خطای Too Many Attempts ذکر شده که امیدواریم مفید واقع گردد.
پنجشنبه، 30 بهمن 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روش حل خطای Too Many Attempts تلگرام

خطای Too many attempts در تلگرام

اول از همه باید بدانید که این مشکل به چه دلیلی ممکن است رخ دهد؟

اگر کمی با مسائل احراز هویت در برنامه های مختلف آشنا باشید، می دانید که یکی از مهمترین راهکار های حفظ امنیت حساب های کاربری این است که به یک فرد اجازه ندهیم تا چندین بار از یک حساب کاربری خارج و دوباره به حساب وارد شود.

این راهکار باعث می شود تا افراد نتوانند چندین حساب کاربری فیک ایجاد کرده و یا برای وارد شدن به حساب های کاربری دیگران، تلاش مستمر نمایند.

اما این راهکار امنیتی تا زمانی خوب است که منجر به منع دسترسی کاربران واقعی نشود.

به تازگی این لایه امنیتی در کشور ما با مشکل روبرو شده است و بسیاری از کاربران واقعی که حتی برای اولین بار است که حساب تلگرامی ایجاد می کنند، با خطای Too many attempts در هنگام ثبت نام تلگرام مواجه می شوند.

 
روش حل خطای Too Many Attempts تلگرام
 
احتمالا دلیل نمایش زیاد این خطا در ماه های گذشته، مربوط به اختلالاتی باشد که اخیرا این پیام رسان در کشور ما پیدا کرده است.

این خطا بیشتر برای کسانی رخ می دهد که تلگرام خود را حذف کرده اند و یا از آن خارج یا لاگ اوت کرده باشند.

بعد از خروج از تلگرام، برای وارد شدن دوباره به آن نیاز است که مراحل ثبت نام را یک بار دیگر انجام دهید.

به عبارت ساده تر، پس از نصب تلگرام لازم است که شماره همراه خود را وارد کرده، کد تاییدیه را دریافت کنید، کد تایید دو مرحله ای را وارد کنید و سپس وارد تلگرام شوید.

اما در برخی موارد در هنگام وارد کردن شماره و دریافت کد تاییدیه، خطای Too many attempts نمایش داده می شود و اجازه وارد شدن به تلگرام به شما داده نمی شود.
 

رفع خطای Too many attempts

برای رفع خطای too many attempts در تلگرام ، دو راهکار اصلی وجود دارد.

راهکار اولیه که خود تلگرام نیز آن را پیشنهاد می دهد این است که مدت زمانی بین 24 تا 48 ساعت صبر کرده و سپس دوباره اقدام به ثبت نام یا لاگین کردن نمایید.
 
روش حل خطای Too Many Attempts تلگرام

البته این کار در برخی موارد نیز چاره ساز نبوده و ممکن است حتی پس از گذشت چند روز از آخرین تلاش برای وارد شدن نیز، باز هم با همین خطا مواجه شوید.

اما راهکار دوم که روشی کاربردی تر می باشد، استفاده از یک ابزار تغییر دهنده آی پی و سپس تلاش مجدد برای ثبت نام در تلگرام است.

از آنجا که آی پی های داخلی با مشکلاتی در خصوص ورود به تلگرام روبرو هستند، در اکثر موارد، استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی، توانسته بر این مشکل فائق بیاید و خطای ظاهر شده را رفع کند.

پس در حال حاضر اگر حتی پس از چند روز، باز هم قادر به وصل شدن به اکانت تلگرام خود نبودید، از یک ابزار تغییر دهنده آی پی نیز استفاده کرده و سپس دوباره عملیات ورود را امتحان کنید.

در اکثر موارد مشکل با این راهکار رفع خواهد شد و شما می توانید دوباره به تلگرام خود وارد شوید.

البته از آنجا که آی پی های ابزارهای تغییر دهنده محدود هستند، ممکن است باز هم این خطا نمایش داده شود.

در این شرایط بهتر است ابزار خود را تغییر داده و یا پس از 24 یا 48 ساعت، دوباره با همان ابزار، ورود به تلگرام را امتحان کنید.
 
روش حل خطای Too Many Attempts تلگرام
 
نکته مهم
توجه داشته باشید که اگر با خطای too many attempts در تلگرام روبرو شدید، از تلاش تکراری برای ورود به تلگرام پرهیز کنید.

تلاش چندین مرتبه برای وارد شدن به تلگرام می تواند اوضاع را وخیم تر کرده و در نهایت برای چندین هفته دسترسی شما را به تلگرام قطع نماید و اصطلاحا حساب کاربری شما، بن شود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.