چگونه روی استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم؟

استوری در اینستاگرام یکی از آن بخش‌های کاربردی است که در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.اینستاگرام در جدیدترین آپدیتش قابلیت قرار دادن موزیک در استوری را اضافه کرده است. ادامه مطلب را با آموزش استفاده از این قابلیت دنبال کنید.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه روی استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم؟

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام

اولین و مهمترین نکته ای که باید در استفاده از این قابلیت به یاد داشته باشید این است که این قابلیت تنها برای کسانی ارائه شده است که از آخرین آپدیت اینستاگرام استفاده می کنند. توجه داشته باشید که به سبب اعمال تحریم های گوگل علیه ایران، امکان دانلود مستقیم اینستاگرام از گوگل پلی وجود ندارد و برای آپدیت آن نیاز به وب سایت های واسطه خواهید داشت.

پس از این که اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی نمودید، حال می توانید از طریق آموزش زیر، اقدام به گذاشتن آهنگ روی استوری های خود نمایید. این آموزش به شرح زیر می باشد:

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و به بخش اضافه کردن استوری وارد شوید.

پس از اینکه تصویر خود را ثبت و یا انتخاب کردید، انگشت خود را از پایین تا بالای صفحه بکشید و یا گزینه اضافه کردن استیکر را در بالای صفحه انتخاب کنید تا منوی اضافه کردن گزینه های مختلف نمایش داده شود.

گزینه Music را از منو انتخاب کنید.

از میان گزینه های موجود، گزینه را انتخاب کنید.

از میان موزیک های موجود یک مورد را به دلخواه انتخاب کرده و در استوری خود قرار دهید.

یکی از آهنگ ها مشخص شده را انتخاب کنید.

گزینه به اشتراک گذاری استوری را انتخاب کرده و استوری خود را منتشر کنید.

به این ترتیب شما می توانید انواع موزیک ها و آهنگ های مورد علاقه خود را در استوری خود اضافه کرده و به استوری های خود رنگ و لعاب تازه ای ببخشید.
ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که بدانید، اینستاگرام در تازه ترین آپدیت خود علاوه بر قابلیت گذاشتن آهنگ روی استوری ، قابلیت برقراری تماس تصویری را نیز افزوده است که با استفاده از آن می توانید با دوستان خود به رایگان و از طریق محیط دایرکت چت، ارتباط ویدیویی برقرار کنید.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر به صورت چهار نفره، اقدام به برقراری تماس تصویری نمایند و به این ترتیب یک مکالمه ویدیویی گروهی را ترتیب دهند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.