دانلود مستند رویای سیاه : قسمت دوازدهم

دانلود مستند رویای سیاه : قسمت دوازدهم
فیلم مستند رویای سیاه، ساخته ایمان گودرزی، ابعادی پنهان از سازمان منافقین را برای اولین بار افشا می‌کند و مروری کامل بر سرگذشت گروهک منافقین دارد و وضعیت امروز این گروهک و جداشدگان آن را تا به امروز به تصویر می‌کشد. در قسمت دوازدهم همه ابعاد پادگان مخوف اشرف که به تازگی در حال رهایی کامل از چنگال منافقین است، به تصویر کشیده می‌شود. این پادگان که اخیراً در حال رهایی کامل از چنگال اعضای گروهک منافقین است، در واقع زمینی بود که متعلق به کشاورزان استان دیالی عراق بوده و به شیوه‌ای غیر قانونی و با اعمال زور از صاحبان اصلی‌اش توسط صدام گرفته شد و به منافقین هدیه داده شد.
در این قسمت سعی شده با نمایش برخی تصاویر مستند که سال گذشته در عراق تصویربرداری شد و همچنین با کمک توضیحات اعضای جداشده از این پادگان، شرایط طاقت فرسای زندگی، مقرهای مختلف و قوانین تردد و حتی برنامه ریزی شبانه روزی برای نیروها را به تصویر کشیده شود.
فشار روانی بر نیروها، نمونه‌های فاکت نویسی و انواع نشست‌ها از قبیل نشست عملیات جاری تا نشست غسل هفتگی که به تفتیش افکار جنسی افراد می‌پرداخت از دیگر مواردی است که برای اولین بار از شبکه ملی پخش خواهد شد.
ماجرای دستگیری مریم رجوی در اروپا و واکنش اعضای سازمان که مجبور به خودسوزی در شهرهای مختلف اروپا شده بودند، نیز از دیگر بخش‌های جالب این قسمت از مستند رویای سیاه است.
کیفیت پایین و رزولیشن 288*350
حجم فایل حدود 91 مگابایت -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.