قصه های قدس (Al Quds Storis) - این قسمت «دو قلوها و مهاجر یهودی-The Twins & The settler»

قصه های قدس (Al Quds Storis) - این قسمت «دو قلوها و مهاجر یهودی-The Twins & The settler»
قصه های قدس (Al Quds Storis)

مستند «قصه‌های قدس» روایتی از تفاوت‌های تفکر صهیونیسم با یهودیت و تاثیر رسانه‌های صهیونیستی در جهان است.
در این مستند نحوه شکل گیری تفکر صهیونیسم و تأثیر رسانه‌های صهیونیستی در جهان را از زبان یهودیان می‌شنویم.
معرفی کارکرد صهیونیسم و برخی جنایات صهیونیسم در سرزمین‌های اشغالی از دیگر بخش‌های این مستند است که در مرکز مستند حقیقت و مشارکت گروه حماسه و دفاع شبکه یک ساخته شده است.
این مجموعه در ۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در داخل فسطین اشغالی تهیه شده و در آن محدودیت های شهروندان فسلطینی از زبان خود یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی بیان می شود.
در این مستند نشان داده می شود که بعضی از این یهودیان خودشان پرچم اسراییل را آتش می زنند و اعتراف می کنند که ما نباید فلسطین را اشغال می کردیم و یا می گویند که اسراییل نامی جعلی برای این سرزمین است.
مرتضی شعبانی مدیر مرکز مستند حقیقت با اشاره به اینکه در تیتراژ این مستند نام عوامل و مستندسازان نیامده است، عنوان کرد: این مستندسازان همچنان به فلسطین و مناطق دیگر رفت و آمد دارند و به این دلیل که ممکن است آوردن نامشان مشکل ساز شود اسامی آنها را در تیتراژ نیاوردیم.
شعبانی در ادامه درباره این مستند توضیح داد: این یک مستند کاملا تولیدی است و اصلا در آن از تصاویر آرشیوی استفاده نشده حتی تصاویر آن نیز تولیدی خود مستندسازان است. در این مستند محدودیت ها عمدتا از زبان یهودی ها و همچنین از زبان مردم ساکن در آنجا بیان و مناطق و حصارهایی که صهیونیست ها روی مسلمانان کشیده اند به تصویر کشیده شده است.

این مستند به تهیه‌کنندگی مرکز مستند حقیقت از شبکه های یک سیما و پرس تی وی پخش شده است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.