حجت الاسلام فاضلی هیدجی-راز سرنوشت-بررسي زندگي سه تن از اصحاب امام علي علیه السلام

حجت الاسلام فاضلی هیدجی-راز سرنوشت-بررسي زندگي سه تن از اصحاب امام علي علیه السلام
راز سرنوشت

همواره در طول تاريخ انسان‌هايي بود‌ه‌اند كه رفتار و كنش آنان نسبت به مسير اسلام و خط امامت و ولايت براي مردمان عصر خود و عصرهاي پس از خود درس‌آموز بوده است. برخي از اين انسان‌ها از زماني كه خود و امام زمان خود را شناختند تا آن زمان كه چشم از دنيا فرو بستند، پيوسته در مسير مستقيم اسلام و پيرو امام و ولي زمان خود بودند، گروهي كمي دير پا در اين مسير گذاشتند اما از آن زمان كه در باغ ولايت جوانه زده و پرورش يافته‌اند، نيكو رسته و خوش ثمر داده‌اند و دسته‌اي ديگر كه نهال عمرشان در باغ دين و مسير ولايت روييده و گاه تنومند شده بود، بر اثر دنيازدگي و مقام‌پرستي، رفته‌رفته پژمردند، برگ و بارشان ريخت و چه بسا ريشه‌هايشان نيز خشكيد و اين سير ريزش و رويش در عصر ما نيز به حكم تكرار تاريخ و استمرار امتحان الهي ادامه داشته است. برنامه راز سرنوشت سعي دارد با بيان نكات درس‌آموز از ريزش‌ها و رويش‌هاي عصر اهل‌بيت (عليهم‌السلام) راه را براي عبرت‌آموزي بهتر از تاريخ براي نسل امروز به ويژه خواص جامعه هموار سازد تا در آنچه مي‌بينند، نيك بنگرند و عبرت گيرند.
اين برنامه كه با هدف آشنايي مخاطبان با راز ريزش و رويش افراد اثرگذار پيرامون نبي اكرم صلوات الله عليه و آله و سلم وساير معصومين طراحي و توليد شده در ايام محرم با كارشناسي حجت الاسلام والمسلمين علي فاضلي‌هيدجي به معرفي و بررسي زندگي و سرنوشت شخصيت‌هاي تاثيرگذار در رخداد خونين عاشورا مي‌پردازد.
برنامه «راز سرنوشت» كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت عليهم السلام به سردبيری و تهيه كنندگي اكبر طالبي نيا و گويندگي سيد حميد حسيني تقديم معارف جويان فرهيخته راديو معارف مي‌شود. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.